Forstår at du er oppgitt, frustrert og kanskje t.o.m. lettere forbannet over at kursen til Elabs ikke er der vi alle skulle ønske den skulle være.
Jeg tror verken jeg eller flere andre tenker at ting hadde vært annerledes om Laila skulle ta alt av korte investorpresentasjoner.
Man kan gjerne si mye om ledelse og Lars og at ikke alt er helproffesjonelt, men Lars er i stand til å presentere selskapet. En bedrift er ett team der man deler på oppgavene og plasserer ressursene der man tenker det er mest riktig. Elabs er en liten bedrift og det skal vi være glad for. Regner med cash burn fort kunne vært annerledes hvis ikke.
Jeg ønsker Laila skal holde seg mest mulig over dammen, nærme Dell, HP, Qualcomm, Lenovo, Intel m.fl. Det er der verdiskapningen skjer. Tiden kommer nok der ting med investorer snur og det skjer nok heller på tall, positiv cash flow, kontrakter og tett samarbeid enn disse småpresentasjonene.
Hvis du er så misfornøyd med tingenes tilstand og at ledelse og styre (som ikke tvinger Laila til presentasjoner), så finnes det nok bedre alternativer på Oslo Børs for deg enn Elabs.