Litt i kjent stil om det er tilfelle. Ekstremt irriterende om de rett og slett koker suppe på spiker for å heve kursen for så å levere svakt.
Tviler litt på at senior folk i Intel gidder å bidra til spikersuppe.
Kursen er 20% lavere enn for ett år siden, så er ikke akuratt slik at aksjen er veldig hypet opp
Ser ikke ut til at hverken Carnegie eller SB1M har oppdatert analyse. må helt tilbake til Februar med Carnegie sin, så har jo skjedd litt siden da,kan man si. Ser det er noen som vil ut før Q1 i morgen, full dump og tar mer tap, enn om man solgte seg ut med litt mer tålmodighet.
Setter en femmer på at det er pølsefingrene til Inven2
Oliver Pisani i Carnegie har gått til Eika. Så det er jo ikke sikkert det kommer noe fra Carnegie med det første.
This video from 7months ago as a reminder. The end is about seamless connectivity with Intel Unison and the overall video scheme is about Lunar Lake.
THis matches nicely with today’s announcement and the linkedin video.
Then we have of course this even better clip where they list Elabs functionalities pretty much 1:1 with the offering as ‘future functionalities’
Da gjenstår det bare å vente på tallene i morgen tidlig. Lykke til alle som er inne
Guess whose back and liking Laila’s intel video?
Its MORE than a like, its a heart!!
So there must be a romance?
It’s a love story💕
Is this a case of devil in the details?
Snodig bildecollage på Linkedin fra Elabs fra Computex-messen.
Fra venstre samarbeidspartnerne Mediatek og Intel …så helt til høyre; Acer …med “Seamlessly connect amywhere”
Godt sett!
Er vel et par år siden de har fått en prof of concept avtale med en asiatisk aktør.
Den gang var det spekulert om det kunne ha vært Acer eller Asus.
Nesten rart at man tar med et bilde som det, hvis det er null relasjoner?
Det kan fort være at vi plutselig får en melding om Acer om ikke lenge.
Har alle blitt stålbull igjen, eller?
Får kaste meg på og blåse litt ekstra luft i ballongen
Synes ting tar litt mye av etter en fin kursperiode. Det kan godt være gull som glitrer i meldingen fra i dag, men av erfaring avventer jeg litt. De signerte lignende avtale med Qualcomm på Snapdragon X Elite, det har vi vel sett lite og ingenting til.
Jeg håper ting virkelig tar av, men samtidig holder jeg ikke pusten.
Det kan være lys i enden av tunnelen, eller toget som kommer imot
#AcerIntel
Ingen tvil om at det kan være elabs