Det er riktig, når jeg fikk endelig bekreftelse så kastet kursen seg opp Liten digresjon, Motorla sin razr 40 ultra er snasen telefon
Hva skjer med Elabs-kursen? +25% på en uke.
Noe i gjære? Bunnen nådd? Roboter på fylla?
Det lurer jeg også på. Noen som kan se hvem som kjøper?
Det er ikke noe spesielt. Den løfter seg litt fra grøften nå pga mer markedsoptimisme.
Det startet vel i går, så listene som kommer i morgen kveld blir spennende
Igjen stor oppgang før nyhet
Ja, nok en gang oppgang. Dog ikke så høy oppgang som forrige gang. Men tydelig at noen visste…
Hey folkens. Dette måtte man vel nesten regne med kom. Jeg hørte q1 og må si jeg hadde vært veldig overrasket om vi ikke hadde fått inn minst en ny pc kunde før q2 skal presenteres. Dette har ingenting å gjøre med oppgangen. Tipper vi ikke får noen kursreaksjon på dette.
Spør dere selv:hadde jeg kjøpt Elabs igår dersom jeg hadde visst om dagens melding?
Det var kun et spørsmål om tid før selskap som Elabs også måtte begynne å bevege seg opp ettersom vi har hatt en ganske langvarig solid IT oppgang i USA.
Synes det lukter.
Så de har indtil videre HP, Dell, Lenovo og enten Acer eller Asus? Spekulationer selvfølgelig
Du glemte Apple.
top 6 denne gangen…hvem er nr 6?
Korrigert melding nå eneste nytt referanse til verdipapirloven.
Det første man tenker er at om de melder topp 6 for første gang, så er det nummer 6 som har kommet inn. Jeg er tilbøyelig til å tro at dette handler om konfidensialitet og like gjerne kan være HP/Dell. Eventuelt Apple som er et sinnsykt signal å sende, selv om de på langt nær er størst i laptop-verden. Da er det en bekreftelse av teknologien som er sterkere enn alle andre kunder. Men jeg blir positivt overrasket om de har klart å kroke Apple.
lenovo
HP
Dell
Apple
Acer
Asus
Så tænker enten acer eller asus
man kunne drømme
Det er nå tredje gang det er aggressiv kjøping dagene i forkant av offentliggjøring av lisensavtale med ny laptop produsent. Kurs flyttet opp 20-30% på noen dager perfekt timet i forkant av børsmeldingene. De to forrige gangene var meldingene 14. des og 4. januar. Denne tredje episoden kan fint være være en tilfeldighet og forklares med markedsforhold slik du sier, men det er påfallende når det skjer gang på gang.