La oss håpe på det. Må si vi er bortskjemte når vi syntes det er for lenge med 3 uker mellom børsmeldingene
Eller kan det være at alle de gode nyhetene har kommet, og nå må man vente en stund på at inntektene kommer?
Om man lytter til q2. Så sier de noe om dette. At det er stor pågang fra laptop spacet. Så jeg tror de lander 5/6 der innen kort tid. Så kan Samsung mobiler være en joker den 11 august om de får lov til å melde det.
Ja, for min del har jeg store forventninger til at det skal skje noe rundt hjørnet! Synes Laila la lista ganske høyt ref. at det er godt momentum for selskapet. Men gjenstår å se om det f.eks. er den femte av Top 6 PC-OEM signert eller en overraskende mobil-nyhet med Samsung
Jeg opplever at hun er opptatt av å skape disse forventningene, men hatt en tendens til å love for mye. Men jeg er født skeptisk. Liker fremdriften til selskapet!
Ja, hun har sørget for en stygg ripe i lakken, så det er greit å komme ned på jorda. Sånn sett relativt defensivt å skyve målet til 2024 ELLER 2025, når de er (eller på vei til å bli) de facto sensorleverandør.
Greit å ha i bakhodet at EN stor PC-OEM som går bredt kunne være nok iflg. de selv. Nå har de lagt til mange.
La oss håpe Elabs overrasker markedet med sine mål for 24-25. Mulig de har lært og er heller på den defensive siden.
bare vent. Q4 2025 siger de, at målet er udskudt til 2027/2028
Ingen tvil om at «Personvernlukker» har blitt et must på Laptoper: Bærbare PC-er under 10.000 kroner (2023) - Samletest - Tek.no
Ref diskusjonen om en mulig Samsung børsmelding rett rundt hjørnet sendte jeg mail til CFO (Lars Holmøy) for å få oppklaring i litt generelt rundt dette. Som dere ser av svaret hans vedlagt så er det ulikt fra kunde til kunde hvordan det håndteres. Om det ikke kommer børsmeldinger vi håper på er det dermed ikke nødvendigvis ett nederlag😉
Ser vinneren av testen Lenovo Yoga Pro 7 har «lock on leave» funksjon. Elabs har vel ikke annonsert at de er i yoga modellene!? Noen som har idé om hva slags sensorer det er snakk om? Er vel en såkalt low-end modell, så skulle tro time-of-flight hardware sensor er for dyrt
Mulig jeg ikke husker rett, men det var snakk om Yoga og Elabs for en stund siden. Jeg errondrer at Elabs var i Yoga. Men en klype salt er på sin plass her.
X13 Yoga Gen 4
Takk. Ser denne ble meldt 27 feb, men dette er jo en helt annen modell (og helt annen prisklasse) enn Yoga Pro 7 i testen
De har jo utvidet en del modeller i det siste… Ingen grunn for at Lenovo skal bruke noen andre plutselig når de har inngått en enterprise avtale med elabs.
Har ikke Lenovo kjørt simultant med flere løsninger på dette? Novelda med HW blant annet,
De har utvidet med kontrakter ja, men ikke lanseringer. I hvert fall ikke som er offentliggjort. Ift at Lenovo har kjørt sinultant med hardware sensorer var jo poenget mitt at dette er en low-end PC, der dette blir for dyrt.
Jeg har kigget i spåkuglen og kan fortælle, at der kommer en positiv melding i morgen.
Det var alt.
La oss håpe!
overmorgen*