Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Ja og de har nok solgt litt i markedet også så en plass mellom 2-4m er det nok. Under 5% er de allerede så de meldes nok snart tror jeg

Skal han selge alt tror du?

De solgte alt i NOD, og det er forventet at de gjør det samme i Elabs. Jeg sitter med trade tickeren oppe så jeg kan se når slutt blokken er handlet. Det kommer en fin rekyl da.

Hva er greia med denne femmern? Alle ser jo hva som skjer i disse dager. Hvilke ulemper får de ved å bli flagget?

Også en blokk kl.11:58 på 173.000… helt vilt dette…

Det er ikke sikkert.

De solgte alt i NOD, ja.

Ikke solgt i Xplora, enda.

Solgt mye i Elabs.

Vil anta at de ikke er helt konkurs.

De som sitter i Xplora kanskje burde begynne å bevege seg mot nødutgangen…

1 Like

Skal bli godt å få ut Passesta. Ingen flere kamikaze eiere igjen da.

1 Like

Dette er brutalt. Bare 1 mnd siden vi var på 16kr+. 70% oppside til 16kr. Rekylen kan bli fin! En laptop melding nå hadde gjort susen

1 Like

VET vi at det er Passesta som har stått for brorparten av salgene i går og i dag? Ingen flaggemelding hittil (5%). Kanskje en god mix? De neste par dagene gir svar fra VPS, men uansett et tankekors. Kan være flere som er blitt engstelige og/eller blitt skviset ut på margin. Det er heller ikke gitt at Passesta har tenkt seg helt ut. Forhåpentlig ikke, da selskapet fortsatt ser ut til å ha 5mill aksjer + i beholdning.

1 Like

Nei vi VET ikke. Aksjonær listene fremover blir spennende

170k på dagens lister. Vi vet ikke 100% før i morra, men er jo nærliggende å tro at det er dem.

Fra lenovos q1 resultat. Legg merke til Seamless

Looking ahead, we expect the total volume of the PC market to recover to higher than pre-Covid levels, with smartphone market already returning to double-digit year-on-year hypergrowth. Lenovo is provided with ample room for growth. We are particularly excited about the huge growth opportunities brought by AI devices, starting from AI PC, which in our definition, are equipped with a personal AI agent, heterogeneous computing, personal knowledge base, connected to an open AI application ecosystem, and with privacy and security protection. We expect in the next three years, AI PC will gradually grow from premium to mainstream, driving a new refresh cycle in the PC market. We are also gradually expanding from AI PC to AI phone and AI tablet, while building seamless collaboration among devices. Last month, we announced a new partnership with Meta in mixed reality and we expect more such collaborations to come.

6 Likes

Har i dag hørt fra gode kilder at planen er å holde seg over. Uten at det er noen garanti.

Det nevnes også at dette har null, nada, niks med det fundamentale i Elabs å gjøre, og at Elabs-ledelsen også er veldig forundret og litt fortvilt, siden butikken aldri har hatt bedre flyt og driv.

4 Likes

Gikk 2.743k aksjer. NordNet viser ikke alt, blokker etc. Jf også den store på 4.4 mill går. Kilde Oslo Børs. Jo mer som er gått ut, desto bedre.

Idag, ja. Men E24-listene i kveld viste salg på 170k på tirsdag.

Meldingen kommer vel nesten i samme moment grensen krysses?

Elliptic Labs Shipping on vivo s V40 Smartphone

4 Likes

Skal vi se… da håper jeg på opp 64% i dag så jeg i hvert fall kommer i null.

6 Likes

Dagens liste viser at Passesta solgte 170k på tirsdag og har da 9.727.951 aksjer. Etter salget på onsdag av 4.428k aksjer, enten salg eller terminhandel (lånefinansiering), har Passesta nøyaktig 5,3m aksjer, 5,03%. Flaggeplikten inntrer umiddelbart, selv om mange venter til dagen etter med å flagge. Men kommer det ikke flaggemelding før børs nå kan man med sikkerhet si at Passesta ikke solgte aksjer i går.

1 Like