Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Høy omsetning på open. Tydeligvis noen som kjøper også.

1 Like

Kan skyldes omtalen i FA hvor det vises til at Westeren og Fredly er på bunnfiske - uten å nevne hvorfor de kjøpte eller at Westeren alt er ute - høy omsetning på stigende kurser tyder på at flere hiver seg på “bunnfisket”…og Fredly kan komme seg ut på høyere kurser — skjer det bør han vel sende en kasse boblevin til redaksjonen i FA…

Kan fort være det ja. Kommer jo også frem av artikkel at det er en aksje som kan gå himmel høyt.

Tidligere i år var selskapet én av ti lottoaksjer i Finansavisen, det vil si aksjer med skyhøy oppside, men også med tilhørende risiko. En analytiker uttalte da:

«Aksjen er en opsjon på at deres software blir dominerende i mobiler og laptoper, og erstatter en infrarød sensor som i dag er hardware. Hvis det skjer så går nok den mangegangeren».

Også Audun Wickstrand Iversen i DNB Asset Management har tilsynelatende tro på aksjen. Før Elliptic Labs utsatte 500 millioners-ambisjonen, så han potensial for at aksjen kunne gå til 50–100 kroner.

Disse telefonene er nok Elabs. De leverte på Motorola Razr 40 i 2023 og 50 Ultra blir levert med Snapdragon 8 gen 3 og 50 med Mediatek Dimensity 7300X

:iphone:

1 Like

Grei liten post der :slight_smile:

image

4 Likes

Hvor mange aksjer er omsatt nå siden liste oppdatering? Arne snart ut vel?

Vi får kanskje en pekepinn i kveld på hvor raskt Fredly selger seg ned. Jeg tipper han har solgt en del i dag. Kongen av alle bjellesauer går ut døren og selger til alle som er på vei inn…

Her kommer dagens nest mest fantastiske nyhet fra aksjemarkedets verden.
Etter en imponerende og sterk nedgang på 40% den siste måneden, har vår favorittaksje endelig snudd trenden og klatret svimlende 4,87% på én dag! Dette enorme hoppet markerer en dramatisk vending som lover utrolige høyder i nærmeste fremtid. Bare tenk på det - fra en slik bunn kan vi nå bare forvente at trenden går én vei: rett opp til himmelen!

Hold på hatten eller tastaturet, for denne turen kommer til å bli episk!

@neidajoda Let the trend be your friend! :rocket:

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/622393

Ja da👍🏻 Rett opp til 15kr igjen nå

2 Likes

Elliptic Labs Signs PC License Contract with Existing PC Customer in the Consumer Segment

7 Likes

Rart med det hvordan de «store» gutta treffer blink :thinking::triumph:

Er der tale om Lenovo ?

Slik jeg leser det, ville jeg tro det er Lenovo.

2 Likes

Det er jo bare fordi at de har aftaler med 4/6 .
Så er lidt i tvivl om hvad de mener i formuleringen .

Enig. Litt usikkert hvem det er.

Har Lenovo lansert på noen konsumer pcer så langt? Hvis ikke tenker jeg det er dem. Men om denne meldingen kommer og ingen følgene der det er snakk om lansering på yoga serien feks tenker jeg denne gjelder en annen OEM

1 Like

De emner fra Lenovo med elliptic der er launceret er vel konsumer ???

Elliptic Labs on LinkedIn: #aivirtualsmartsensorplatform #elabs #ellipticlabs… - video med kommentar fra Laila. Selvsikker på videre vekst med denne kunden og pc markedet totalt sett :supervillain::ok_hand:

6 Likes