Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Ja må frigjøre litt kapital om de kommer langt nok ned.

Selv om det ikke ble dratt opp noen direkte kaniner fra hatten, synes jeg det var en positiv presentasjon. Laila strålte litt mer enn vanlig, stødig og dro noen smålekkasjer mellom linjene.
At de har flere ting gående er det ikke tvil om, jeg tror fortsatt og mer enn før at fremtiden ser lys ut

4 Likes

Nå venter vi vel bare på oppdatert analyse fra meglerhusene som første trigger for videre oppgang?

2 Likes

Tror også at store deler av alle mus og keybord kommer med Elabs med tid og stunder. Det blir penger av dette til slutt.

Analytikerne (spesielt Kongslie) har sagt at de trenger å vite mer sikkert om antall enheter×kost for å si noe videre. Han har sagt black box om mulighetene for han å si noe uten det.
Ingen indikasjoner om dette fortsatt…så tviler på noe mere positive estimater fra han.

Da er vel oppgangen borte i løpet av uka.

Det var da veldig.

1 Like

Neste børsmelding på seamless med Lenovo blir vel på launch datoen til denne. Så da er det bare å finne ut når den er?

Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 13 Aura Edition

haha… du kom meg i forkjøpet på denne :sweat_smile:

Live kommentering med lettere negativ tvist er tingen :exploding_head:

Forstår ikke hva slike aktører gjør her…de pleier å nøye seg med å plage andre på nordnet etc.

Jeg regner med noen utvidelseskontraker med Lenovo utover høsten. Håper på noe med HP/Dell i 2024.

Jeg så for meg litt flere personer enn bare analytikern og Laila siden de kalte det paneldiskusjon.
Han analytikern kunne borret litt mer også i spørsmålene, selv når Laila var litt på gli med å svare mer utfyllende, ref kontraktene med de andre OEM-ene, så stoppet han seg selv.

Jeg forventet kanskje litt mer konfetti i dag, men får håpe det kommer i snar tid

Litt detaljer og requirements rundt Smart Share. Dette er hentet fra supportsiden til Lenovo.
Så når en ha dunka telefonen sin bulkete og glasset er i ferd med å sprekke, så har en altså mulighet til å trykke F11 istedet :slight_smile:

Available devices for Smart Share:

  • PC: Only available for Lenovo Aura Edition devices
  • Phone: Available for Android and iOS mobile devices

Operating System requirements:

  • PC: Windows 11 2024 and above
  • Phone: Android 12 and above / iOS 17 and above

The key highlights of Smart Share:

  • It is easy to launch just by pressing the F11 key on your keyboard.
  • It also supports Tap-To-Launch, just by gently tapping your phone to the side of your PC.
  • It always syncs up the latest photos in your phone gallery.
  • It allows to drag & drop the photos between your PC and Phone smoothly and instantly.

https://support.lenovo.com/ca/en/solutions/ht516736-introduction-to-smart-share

3 Likes

Dette er sagt av CEO for noen kvartaler siden og.

1 Like

Med Seamless med i bildet nå, så står elabs tryggere mhp risk. Siden det kom frem at Seamless vil koste en del mer enn tidligere SW ifra Elabs, så vil dette bidra til et mer stabilt regnskap. De går faktisk med OVERSKUDD nå, det gjorde de ikke i 2023. Vil faktisk spå, at med Seamless i 2024,så vil vi få positiv CASH FLOW dette året. Drit i kursen, selskapet trenger ikke be om penger, og de begynner snart og opparbeide seg en egen pengebinge. Etter et par Q, som viser tallene,så kommer nok kursen uansett.

1 Like

Ikke en del mer. Slightly more than hpd

Flere nettsider refererer til november 24

2 Likes

Elliptic Labs: Presentation from the Investor Update and Technology Demonstration

Må si meg overrasket over aksjekursen. Føler den ikke gjennspeiler alt som foregår i selskapet nå.

De som trodde på store nyheter i dag ble nok skuffet, men når man ser på forrige ukes lansering, burde man ikke være skuffet.

En stor milepæl for selskapet og aksjekursen går kraftig ned…

2 Likes

There is lots of commentary about daily share price fluctuations in this discussion thread.

Have a look

Would he really care?

5 Likes