Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Er det mulig. Denne skal ikke få ligge i ro i + den. Fan meg falt over til negativt igjen :man_shrugging:

Endte utrolig nok +1,25% i dag. Sjelden kost ved fundamentalt styrkende nyheter i disse tider :stuck_out_tongue:

Labber vel ned under 200 i morgen. Gremmes over at jeg ikke har cash til påfyll om dagen.

IoT er nok litt umodent på børs, men er ingen tvil om det er en MEGET spennende vertikal med nesten uante muligheter …og inntekter. En sensor her og en sensor der med ulike partnere i x antall (millioner?) devicer etterhvert blir det cash av.

2 Likes

Ja…alle positive meldinger er positivt. Fyller på og fyller på. Har troen på at dette er en gem. Hadde vært fint med gevinstposisjon dog :joy:

1 Like

Ja, denne må ned i skuffen en liten stund…

2 Likes

Sånn går no dagan…meh

Baklengs inn i fremtiden lissom… 1996 nå

Håpløst

Jeg er ikke særlig bekymret egentlig,selv om aksjen er under litt press. Noen må av og til selge,selv om troa er like sterk. Noen hadde kanskje tro på at firm pc ville komme raskt på rekke og rad. Noen deltok i emi uten særlig kjennskap til selskap. De skal ut. Atter andre jakter nye stjerneskudd.

Tror ikke q3 blir det helt store,men blir fint å få høre Laila og Lars oppsummerer litt siste tids hendelser med litt ekstra info muligens.

Smallcap og vekstaksjer er ikke hot for tida. Elabs er ikke billig heller på dagens tall. Kjøper man den type selskap som Elabs er,må man være forberedt på heisaturer kursmessig.

Det at Xiaomi og honor utvider bruken betydelig viser relevansen av teknologi på dens etter min antagelse det minst relevante felt(smarttelefon).

Elabs har signert firm pc med en topp tre på mindre enn et år etter poc. Det kan selvfølgelig skje at ikke de får flere firm kontrakter,men det er jo mildt sagt lite sannsynlig. Og jeg forventer relativt sterk salgsvekst med tilhørende positiv cash flow bare på dagens kunder.

7 Likes

Polight over emisjonskurs, elliptic under. Javel ok :man_shrugging:

1 Like

Polight har vel en på shareville som graver frem alt mulig rart for å late som gjennombruddet kommer i morgen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

ELABS er mye nærmere å tjene penger, så jeg vet hvertfall hvor jeg setter pengene av de to… så får investorene komme når de ser pengene kommer inn… har sett før hvor trangt det kan bli inn døren i så fall

3 Likes

Personlig så syns jeg Polight er milevis unna Elabs og potensialet som ligger der så fascinerer meg over strømmen av aksjonærer som går over dit kontra Elabs…men men!

1 Like

Bare å ha tolmodighet, fylle på disse nivåene og glede seg til meldingene om hvilken laptop vendor vi står i, neste laptop som signerer kontrakt, Samsung launch, Apple launch og så alt dette IOT greiene og Automotive. Blir vanskelig å noen gang hoppe av denne aksjen tror jeg.

(Dette er bare min mening, og ikke noen anbefaling)

2 Likes

Trolig vil kursen komme etter hvert. Men om vi går inn på Sherville, har veldig mange både POLIGHT og ELABS i porteføljen, og fra dag en har vi sett att når den ene stiger, selges elabs og motsatt. Dette er ikke noe nytt. Selv har jeg 4 konti og to faste på begge aksjer og to til trading. Slik at GAV ikke blir påvirket av trading slik at jeg sover meget rolig om natten.
:grin::grin::grin:

3 Likes

Børsmelding dukker ikke opp her ?

2 Likes

Kanskje like greit :man_shrugging: Tar jo ikke av uansett.

Sant…men skulle tro dette ga noe potensiale i inntekter Mtp salget av den modellen…

1 Like

Støttes :point_up:t3::wink:

1 Like

Elliptic Labs Signs Proof of Concept Agreement with A Leading PC OEM for All-in-One PC System

15 Likes

Roboten har våknet! Den har mye å ta igjen …

1 Like

Jeg har ett problem med Elabs aksjen… det er at jeg skulle hatt 10 ganger så mange aksjer…

2 Likes