Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Kjedelig når bot ikke melder, fikk ikke med meg at det var nyheter som førte til oppgang…

https://newsweb.oslobors.no/message/544488

2 Likes

Helt hinsides og for min del uforståelig…fylte også på mer i dag men nå er denne måneden skviset helt på likviditeten. Havregryn for resten av måneden :joy:

1 Like

Havregryn nå. Massedoblingsgryn etterhvert.

Og der var all oppgang fra forrige melding borte >_>

Ja, det er helt sykt…mens andre aksjer som bare har LOI går 33% på at Håkon Sæther hausser med 100x i avisen :stuck_out_tongue:

Hausing er visstnok mer verdt :no_good_man:

Hehe. Men alle aksjer har vel en bølgedal før eller siden… mange vekst aksjer som har fått kjenne på investorenes psyke og spill i det siste. Det blir nok bra til slutt, jeg selger hvertfall ikke på disse nivåene…

Burde være en grei støtte her da.

2 Likes

Eller som jeg liker å kalle det. Hamstrenivået

Og der var vi under 200kr gammel kurs igjen :man_shrugging:

Rokerte om å fant plass til 1000 til :dart:

Hehe leter etter midler også, men har vel stor nok post ift portefølje ellers…

Sa ikke Laila noe om de andre pc-selskapene var desperate etter DW fra den første. Begynner småaksjonærene og tro at det ikke blir noen flere avtaler, når det ennå ikke er bekreftet flere DW i pc? Nedgangen har skjedd på lavt volum. Tror nedgangen skyldes småaksjonærer med lav tolmodighet til nedgang og nyheter.

Mye tyder på at Elabs kommer til å gå litt i pluss i 2021. Tror likevel at vi må vente på minst en ny stor DW før vi nærmer oss ATH.

1 Like

Laila sa faktisk det. Personlig skulle jeg ønske hun ikke sa det pga forventningsstyring…

Ja, hun sa vel noe sånt. "Started panicking "

Markedet mettet på mobil og PoC nyheter? trenger kanskje noe mer innen laptop ja, om første modell hos eksisterende eller nok en kontrakt…

Tror noe av problemet ligger i nedsalget fra innsidere under emisjonen og Strutt nedsalg etterpå som har dempet litt av interessen. Virker som den har bra støtte her på 20 så jeg har akkumulert litt.

1 Like

Ved melding om laptop kommenterte hun også “more to come” om jeg husker rett.

Jeg tror bare altfor mange forventer 100% gevinst på et par dager.

3 Likes

Elliptic Labs and Syntiant to Bring Always-On, Ultra-Low-Power Experiences to Bosch’s spexor Device

3 Likes

Opp 4-5% i dag og ned til 20 igjen etter 2 dager? Rinse and repeat? :man_shrugging:

Fare for det… teller dager og timer til kvartalsrapport