Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Håper det :ok_hand:

Xiaomi går så det suser og matcher nesten fjorårets totale salg av smarttelefoner allerede i Q3.
(145,5 til nå i 2021 mot 146,6 millioner i 2020). Så ser vi også hvor hardt de satser på IoT, og man kan spørre seg om Elabs med den nye lisenskontrakten også vil få designwins der etter hvert.

Nå venter vi på første designwin innen laptop. Selskapet sier selv at de er “on target to deliver for mass production” innen denne vertikalen og jeg tror vi kan forvente snarlig news her. Det er også mangfoldige pågående PoCs pending. PC er som vi vet den mest lukerative vertikalen for Elabs inn i 2022, og vil etter all sannsynlighet tydeliggjøre seg i regnskapene fra Q4 og utover.

Spennende tider for Elabbers!

8 Likes

Berre lekkert!! Dersom ikke makro skulle knekke tech sektoren utover i 2022 så må vi se en helt vanvittig reprising av denne aksjen. kan ikke skjønne annet,

1 Like

Så de som har ventet har muligheten til en super inngang i dag ser det ut som! :slight_smile:

Da har jeg bidratt med ~1 (?) kr inn i kassa :wink:

https://www.power.no/mobil-og-foto/mobiltelefon/xiaomi-11t-8128-gb-meteorite-gray/p-1206241/

8 Likes

Veien kan være kortere enn vi tror på innpass i Automotive :sunglasses:

5 Likes

Når er det trolig at de får lov til å presentere hvilke PC produsenter de har fått avtale med? Man vet jo hvem de store er, men det gir vel en mye større markeds effekt når de får lov til å oppgi navnene.

1 Like

Når produsenten lanserer produktet. Enten ved lansering eller et par dager etter.

Det kan hende CES 2022 er aktuelt, der kommer det ofte mye nytt.

Det er jeg helt enig i, angående navnet. Det skaper fort interesse og overskrifter når man kan si at de har fått avtale med Dell, Lenovo eller HP!

2 Likes

Denne reddet porteføljen min i dag!

Noen som vet hva som førte til oppgang?

2 Likes

Slutt på nedsalg fra opsjonsutøvere? Vanskelig å si :man_shrugging:

2 Likes

Elabs leverer når børsene skjelver. Sterkt!!!

7 Likes

Mulig lansering med DW fra Honor i morgen etter 12?
Eventuelt om noen dager.

Selskapet har dog vært lavt priset en god stund, så det kan hende det var en tilfeldighet og noen bestemte seg for å kjøpe seg opp i dag.

3 Likes

Ja, helt enig at denne har vært kunstig lav en stund. Blir som dere nevner godt å få navngitt PC leverandør og at det ramler inn litt penger i kassen etter hvert :slightly_smiling_face:

1 Like

Jeg er takknemlig for at jeg har kommer over denne skatten av et selskap. Eneste luksus»problemet» mitt er skatt. Jeg får ikke kjøpt gjennom min ASK, men det er litt risky føler jeg å vente til en hovedlistenotering. Selv om magefølelsen min sier at vi ikke får en skikkelig reprising før selskapet viser at de innfrir på positiv ebitda for 2021. Jeg tror ikke jeg har vært borti et selskap som føles til de grader som uoppdaget og litt flåsete sagt ‘penger på gata’.

1 Like

Elliptic Labs’ AI Virtual Proximity Sensor™ Announced on HONOR 60 and HONOR 60SE Smartphones

7 Likes

Der kom den ja!

4 Likes

Kjørr!

4 Likes

Som spådd! Da har testen i 50SE fungerte utmerket og Elabs erstatter sannynligvis prox sensor på alle Honors modeller antar jeg. Viser nok en gang at det virker!

3 Likes

Få like mye hype innom her som i polight nå så blirre god stemning :sweat_smile:

Får satse på at det kommer en enterprisekontrakt her også. Det at de bestiller videre er godt tegn!

3 Likes