Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Embracer Group AB (EMBRAC B)

image

Kjempe spill, storkoser meg med kompiser!

Det beste er at det nå helt sikkert vil komme enda flere features / content en det som egentlig var planen :smiley:

Bare meg eller akselererer salget enda?

Usikker på om det akselererer enda men ser iallfall ut til å holde seg høyt. Gikk uansett kortere tid fra 2->3 enn det gjorde fra 0->1 og 1->2 mill.

Ja det jeg mente. 2-3 gikk voldsomt fort.

2 Likes

Blir jo nesten overrasket om de ikke klarer 4mill i løpet av neste uke :slight_smile:

Hvem faen bryr seg om biomutant på dette tidspunktet. Vil bli en skuffelse sett opp mot Valheim uansett nå :sweat_smile: helt spinnvilt. Tro de stakkars gutta hos irongate. Snakk om å vinne i Lotto.

Er vel ikke lenge før MS står på døra og vil kjøpe minecraft 2.0

4 Likes

Coffee stain eier jo litt av de men vet ikke hvor mye .

EDIT: Ser ut som det er 30%

Det var dette fumcoms ceo fortalte på en presentasjon hos funcom som jeg deltok på. Den voldsomme oppsiden å være publisher hvis man får fulltreff.

Og funcom hadde ikke muskler til mange prosjekt, det har embracer og dermed øker sannsynligheten for at en eller flere fulltreffer kommer.

Ja dette er relativt sykt. 484k spillere som peak i kveld så da er vi vel over 500k i morgen…

3 Likes

Ah, gode gamle dager :slight_smile:

Jeg tillater meg en liten avsporing, men jeg lurer faktisk på hvor mange personer som hadde fortsatt den dag i dag å snakke om hvor sterk tro de har på klassespillet Conan Chop Chop :slight_smile:

3 Likes

Og flere av de prosjektene de hadde var relativt dårlige.

Akkurat nå er jeg relativt fornøyd med budet fra tencent :wink:

3 Likes

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Carnegie höjer riktkursen för Embracer till 310 kronor från 285 kronor. Rekommendationen köp upprepas.

Det framgår av ett morgonbrev från banken.

Aktien stängde på 255 kronor i fredags.

Börsredaktionen +46 8 51917911 https://twitter.com/Borsredaktion Nyhetsbyrån Direkt

Kursmålet økes med 9%

2 Likes

Straffes litt ufortjent pga PDX?

Sannsynligvis, kjøper litt jeg i embracer.

edit litt tidlig virker det som.
Det at en pdx gjør et dårlig kvartal er jo ikke direkte overførbart til at embracer vil gjøre det. De er i samme bransje ja. Valheim gjør det fremdeles utrolig bra. Biomutant kommer om noen mnd.

Kjøpsanledning?

NRK Kultur og underholdningvalheim-er-blitt-den-store-spillsnakkisen-1.15378815?fbclid=IwAR2ojQ-lav35M1KxUBa4cjJdZbJkH1vKPKtGcAxsRbl7xfDLQlRBQVMU6kA

Tok en ok sum idag, egentlig veldig på magefølelsen. Men til ca samme kurs som etter oppkjøpet 3 februar.

Tror dere de klarer å kapitalisere mer på Valheim? er jo ulovlig billig til å være så bra.

Lurer på hvor lenge Iron gate kommer til å poste info om salgstall. Med tanke på reviews ser det ut som vi passerer neste mill i morgen.

Ser forresten at det er salg på Destory all humans og det ligger som #6 på gts.

4 Likes

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Nordea Markets höjer riktkursen för Embracer till 295 kronor från 248 kronor. Rekommendationen köp upprepas.

Det framgår av ett marknadsbrev.

Embracer stängde kring 236 kronor på tisdagen.

Börsredaktionen +46 8 51917911 https://twitter.com/Borsredaktion Nyhetsbyrån Direkt

Kursmålet økes altså med respektable 19%

Er det noen grunn til at de burde slutte?

Jeg håper de fortsetter til salget daler, men egentlig at de fortsetter for hver million solgte.

Nei jeg synes jo også at de kan fortsette med melding for hver million men blir heller ikke overrasket om de ikke gjør det. Kanskje de venter til 5 mill ? DVS, at vi får melding i neste uke :wink:

edit :