Embracers vd Lars Wingefors har köpt aktier för 20 miljoner kronor | Placera (avanza.se)
Lars mener prisen er for lav mao.
Ja men han er nok mer langsiktig enn mange av de som er/har vært i aksjen.
Ser ut som om han fremdeles mener det er et bra kjøp på disse nivåene
Embracers vd Lars Wingefors har köpt fler aktier för cirka 30 miljoner kronor | Placera (avanza.se)
Haha, mannen er jo ikke frisk
Han tok jo alt i aksjer da han solgte Deca så er kanskje helt greit at han selger 6% av aksjene sine ?
KENNETH JAMES GO SÅLT AKTIER FÖR 75 MLN KR | Placera (avanza.se)
Hvor mange mill har Lars kjøpt for nå?
Edit: Denne som trigget kursbevegelsen ?
Ja , en hel haug med aksjer som reagerte på den
Ganske store bevegelser i kursen mellom 09:00 og 10:00 i dag. Starter med å være solid opp til 86,14 , før vi har et lite dykk ned til 77 kr for så å sige opp til 86,14kr. Omsetning første time ca 415MSEK…
Er du fornøyd med rapporten da @nofun ? Du er vel den av oss som har sittet lengst i denne på forumet og fått ekstremt godt betalt for det btw.
SF virker ikke like sprek lengre…
Var vel en helt grei rapport med tanke på hvilke releaser de hadde i kvartalet. Jeg er jo fremdeles veldig usikker på de siste oppkjøpene men når jeg ser hva Lars W. har fått til fra 2016 så tenker jeg han kan dette bedre enn meg. Jeg har vel bestemt meg for å se hva som skjer de neste 6-12 månedene siden det kommer noen interessante releaser i denne perioden.
Siden du nevner SF så ser det iallfall ut som om mobildelen til Embracer har en mye bedre utvikling enn det SF har hatt.
“CrazyLabs’ sales were ATH in December, driven by improvements to ad monetization in the hyper-casual back-catalog and the scale of Multi Maze.”
“Easybrain had 8 of the top-25 revenue titles in the wider Embracer Group during the quarter.”
Da har han kjøpt 1 mill aksjer de siste dagene…
MATTHEW KARCH KÖPT FLER AKTIER | Placera (avanza.se)
Embracers styrelseledamot Matthew Karch köper aktier för 42 miljoner kronor | Placera (avanza.se)