Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

SB1M Webinar: Endúr firmapresentasjon 24. juni 2020

SB1M Webinar: Endúr company presentation on 24 June 2020

Kjipt å ha solgt denne i går :flushed:

Samme her :man_facepalming:

Kjøpte på 1,36 ut på 1,40. Så ikke denne opp til 3kr. :thinking:

Tok en sjanse og kjøpte på 3,-
Tenker jeg kan sitte litt på den :slight_smile:

1 Like

Hva er årsaken til det store hoppet?

For dei som hugser Blom, se er dette kanskje ein ny mulighet til å være med på ett tigersparng.
Ergrer meg skikkelig over salg i går

1 Like

Samme her kronn. Ikke ofte sånn muligheter kommer.

Fikk noen på dippen no, men prøver kun med ein liten

fa.no: Endur

Tirsdag hoppet Endúr 56,9 prosent og onsdag stiger aksjen ytterligere 80,7 prosent til 3,19 kroner. For få dager siden ble det kjent at selskapet fusjonerer med Oceano, og har nå planer om kjempevekst langs norskekysten. I løpet av to år spår de omsetningen opp mot tre milliarder kroner.

– Dette er et glimrende utgangspunkt for å starte et konsolideringsløp. Vi er veldig giret, sa Endúr-sjef Han Petter Eikeland i et intervju med Finansavisen.

Det planlegges også en emisjon i Endúr for å sikre tilstrekkelig arbeidskapital og for å finansiere videre konsolidering.

planen min var å kjøpe i dag, tenkte den skulle dippe litt. får skje om noen gap skal tettes etter vært. da kjøper jeg. grattis til de som er inne!

Endúr firmapresentasjon brukt på webinar i dag

Kjøpte litt på dippen nå. 2,55 :ok_hand:
Satser på at vi skal over 3 igjen i dag… håper på en “flying start” i morgen igjen.

Kjøpe også litt meir her, men veldig Lotto da ein ikkje har pipling på kommende emisjon, men tipper det kan bli noe sexye greier

1 Like

Mot 3 igjen igjen i sluttspurten eller kollaps ?
Sterk nett nå vertfall

1 Like

Frykter Emisjon så står over. Lykke til

Ja den er vel forsåvidt meldt, så vil ikke bli noe overaskelse det, spørsmålet er mer hvordan den settes

1 Like

Akkurat :slightly_smiling_face::ok_hand: