Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

Lenge siden eg har blitt så svimmel som eg er blitt her av å følge med i svingene

1 Like

Nett so et Iox Rally :wink:

1 Like

Det lastes igjen… Fikk endel på 2,35 :ok_hand:

Eg turte ikkje kjøpe mer, men heller ikke solgt, aksjen dras mot pluss nå, helt syk denne :flushed:

1 Like

Har hatt en kraftig stigning de siste dagene med ekstreme volumer. Tenker vi har en liten pause i dag (kanskje det drar seg til litt mot slutten), men jeg tror vi skal fyke godt opp mot 4,- om ikke lenge.
Just my two cents :sunglasses:

1 Like

Nu kjør vi… :comet:

1 Like

Mye klabb rundt 2,8 , godt å knalle gjennom :+1:

1 Like

Litt uklar sikt opp mot 3,- men hadde vært utrolig moro å avslutte på andre siden av 3,- i dag :point_up_2:

Kommer seg nå. 3,50 i dag :slight_smile:

Helt utrolig, normalt sett letter eg lottobongene ut med sånn nedgang som igår, heldigvis holdt eg roen :star_struck:

1 Like

3 idag er som 2,8 igår

1 Like

Eg ville ikkje være med på å gå i minus her igjen, sa da blei det ut ca i null

1 Like

Enstemmige styrevedtak på fusjonsplan mellom Endúr ASA og Oceano AS

1 Like

Dette blir veldig bra :star_struck:

1 Like

– Denne fusjonen styrker en allerede lønnsom kjernevirksomhet i Endúr, samtidig som den tilfører oss en vesentlig aktivitetsøkning og en komplementær kompetanse. Fusjonen forventes å gi betydelige synergier og åpner opp for nye markeder og fremtidige vekstmuligheter, sier konsernsjef Hans Petter Eikeland i Endur ASA i en melding søndag kveld.

https://min.e24.no/styrene-i-end-r-og-oceano-har-godkjent-fusjonsplan/a/zGv90vp

ENDUR: CONTEMPLATED PRIVATE PLACEMENT

Ble invitert til å delta på denne . Noen som kan gi meg deres vurdering på denne?

1,50 ble tegningskursen?

Hvor finner man det? Sto vel at kursen ville bli oppgitt i morgen kl 08?