Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

Får bare håpe de leverer noen denne gangen, har vært mye prat fram til nå så de har mye å bevise.

2 Likes

Litt andre mennesker med denne ganger, og fokus på ett litt annet marked.
Enig med deg. Håper de klarer det denne gangen. Jeg har satt mye penger (for meg) på at de gjør det. Tror ærlig talt på 3,- innen utgangen av oktober.

Tja, får se. Er meget skeptisk til endur, den kan sikkert går mye men det betyr ikke at selskapet er bra :slight_smile:

1 Like

Om de skal kjøre på med oppkjøp å betale med aksjer, er ikke Endur interessert i å ligge med en aksjekurs under 3,- Det er ihvertfall helt sikker. Vi skal opp😉

Tiden vil vise :slight_smile:

Noe sier meg at du har ett snitt som er over dagens pris :slight_smile:

Det har jeg skrevet tidligere også tror jeg. Mitt snitt er 1,95

Finansiell kalender

Endúr ASA styrker konsernledelsen

1 Like

Nå kommer det seg :chart_with_upwards_trend:

noe på gang her? rykter om oppkjøp?

Har Q2 presentasjon på torsdag. De har jo meldt oppkjøp utover høsten. Kanskje vi kan få noe krydder på torsdag👌

Fra Xtrainvestor sitt oppsummeringsbrev i dag:

ENDUR: Norne oppgraderer aksjen fra selg til kjøp, kursmålet økes til NOK 1,80 (0,7). Selskapet prises da iht Norne til PE 40 på estimerte 2021-tall. I kursmålet inngår at Norne mener selskapet skal prises til 20 prosent premium på deres estimerte neddiskonterte verdiberegning pga ambisiøse oppkjøpsplaner.

Interim Report Q2 2020

Endúr ASA: Subsequent Repair Offering will not be carried out

image

Mons-Ove Hauge appointed new MD of Endúr Sjøsterk AS

1 Like

ENDÚR signerer samarbeidsavtale med teknologiselskapet ELOP

1 Like

ELOP signs collaboration agreement with ENDÚR

Tikker og går oppover uten særlig interesse her på forumet. Ser vi startskuddet når Oceano blir fusjonert hvert øyeblikk?

Noen som har noen tanker på hvilket selskap de skal kjøpe nå snart?