Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

BMO Entreprenør tildelt opsjonsutløsninger for arbeider i 2021

Endúr ASA - BMO Entreprenør assigned option triggers for work in 2021

Endúr ASA: Awarded aquaculture contract valued above NOK 50 million

Endúr ASA: updated company presentation

Endúr ASA: Awarded new aquaculture contract

1 Like

Dette blir bra, her kommer det kontrakter den ene etter den andre. Denne vil stige framover!!

Endúr ASA: Awarded NOK 40 million quay contract

ENDUR: CONTEMPLATED PRIVATE PLACEMENT

Huff. Tidsreise i appen…

ENDUR: VELLYKKET GJENNOMFØRING AV RETTET EMISJON

Endúr ASA - Nøkkelinformasjon for betinget reparasjonsemisjon (inkludert ex-dato)

Ex betinget reparasjonsemisjon i dag

Endúr ASA: Q3 2020 results

Endúr ASA: Finansielle resultater for tredje kvartal 2020

Endúr ASA - Innkalling til ekstraordinær generalforsamling 4. desember 2020

Endúr ASA - registrert kapitalforhøyelse

Endur ASA - Meldepliktig handel

Nå skal jeg si min mening rett ut, beklager hvis noen oppfatter det som drittsnakk, men jeg klarer ikke holde munn lenger…:man_shrugging:

Personlig synes jeg Endúr fremstår mer og mer som et ordentlig møkkaselskap med stor M.

Etter andre emisjon på noen få måneder hvor vi småsparere blir holdt fullstendig for narr og nærmest hånet åpenlyst, hvor kurs hausses på lovnader om oppkjøp og milliardomsetning, for så å plutselig droppes til laaaangt ned, og etterpå styres ytterlig ned til glede for shorterne og de heldige «store» som fikk delt alle kakestykkene seg imellom i den rettede emisjonen, går driftsdirektør i dag ut og kjøper 200 000 aksjer til laveste kurs siden forrige kurshaussing i Juni.
Helt utrolig lavmål, og et innsidekjøp som burde printes ut og henges i skammekroken over alle skammekroker for hvordan man ikke skal fremstå, men istedenfor blir det fremstilt som en god gjerning og et tegn på aktivt lederskap…?
Makan til tullballgreier må det jo knapt finnes, selv i børsverdenen…?

Våkn opp folkens, skygg unna.

Selv angrer jeg bittert på at jeg bet på kroken, og skal ut så fort de blodrøde tall blir bittelitt mindre røde…

Sånn, ferdig snakka👊

Mvh

Endúr ASA – Meldepliktig handel for primærinnsider