Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

Endúr ASA – Successful completion of landmark acquisitions from Totalbetong Gruppen AS and minority sellers

Endúr ASA – Disclosure of large shareholding

Endúr ASA – New share capital registered

Endúr ASA – Shareholder disclosure notification

Endúr ASA – Final investment decision from Sævareid Fiskeanlegg

1 Like

Mao sterk økning i bokførte inntekter fra prosjektet fremover. Artec fører inntektene veldig konservativt, etter ferdigstillelsesgrad av byggingen, selv om de står for prosjekteringen før byggestart også.

1 Like

Financial calendar

Endúr ASA – Annual Report 2024

Veldig som Endur har skutt fart opp fra en jevn opptrend i det siste!

1 Like

Jepp, stort oppkjøp finansiert delvis av ny storeier (witzøe) ble tatt godt i mot selv om dette medførte rettet emisjon på 72,-. 72 var liten rabatt. Kursmålene, som blir stadig flere, gikk fra typisk 80,- til 100-110 etter kjøpet.

1 Like

Endúr ASA – Contract award HAB

Endúr ASA - Contract award Total Betong

Petter Kongslie snakker om sin favorittaksje.

Fra ca 17:00

Sum of parts 125,- , marin infrastruktur alene 100,-

2 Likes

Endúr ASA - Notice of Ordinary General Meeting 2025

Endúr ASA - Contract awards Igang

Endúr ASA – Approval of the prospectus prepared for the listing of the consideration shares issued in connection with the acquisitions from Totalbetong Gruppen AS and minority sellers

Endúr ASA: Employee share purchase program, share capital increase and mandatory notifications of trade

Endúr ASA: Invitation to presentation of Q1 2025 financial results

Endur ASA - Contract award Total Betong

Denne aksjen har vært litt av en reise for meg siste 2,5 årene og er etter heftig oppgang mitt største innehav. Men dette er egentlig et godt stykke unna det jeg forbinder med endurs egenart. Flott at de nye selskapene får kontrakter selvsagt, men dette er egentlig utenfor endurs spissing mot høymargin-nisjer i megatrend. Spent på om det kommer noen signaler om at disse nye selskapene skal komplettere de andre selskapene i gruppen eller om dette rett og slett er et nytt forretningsområde.