Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

88 kr nå så er jo helt ellevilt! Meget spennende tanker du deler der så gledes til rapport!

Endúr ASA – New share capital registered

Endúr ASA: Q1 2025 financial results

2 Likes

God dag storeslem, kurs i endur er nå 86,-, fremdeles løyner [sic]?

Knallselskap, sterk kjøp.

1 Like

Enig! For ordens skyld, innlegget over var noe gruff fra en annen tråd.

Endúr ASA – Contract award Repstad

1 Like

Mange bekker små. Jeg liker veldig hvordan de opererer i et segment med håndterbare prosjekter, i stedet for å vikle seg inn i store prosjekter som får store konsekvenser hvis de går skeis. F eks Veidekke og afg møter internasjonal konkurranse om de store veiprosjektene. Ingen europeiske eller statsstøttede kinesiske entreprenører som prioriterer slike prosjekter.

Endúr ASA - Minutes from Ordinary General Meeting

Endúr ASA - Contract award BMO

1 Like

Ikonisk bru dette her, den første i sitt slag i Norge, over 1 km lang og 65 år gammel. Den trenger i likhet med veldig mye annen aldrende infrastruktur vedlikehold og her kommer bmo inn som en nisjeaktør med marginer og vekst som de store ( veidekke, afg ++) kan se langt etter.

Endúr ASA - Notification of trades, week 21 2025

God aften Ravi

Her er det bare å innrømme at jeg var litt ivrig, og feilaktig slo fast at Endúr drev med råttent spill (kommer litt an på hvor du legger listen for råttent spill, det var mye merkelig aktivitet rundt Endúr på denne tiden?)

Men…

…Dette har jo vist seg å være et selskap som faktisk har hatt en positiv utvikling siden min kommentar 1. September 2021, så her tar jeg selvkritikk…

Til mitt forsvar vil jeg påpeke at det er nesten 5 år siden kursen i Endúr var på samme nivå, i en periode hvor som sagt mye merkelig aktivitet (artikler, presentasjoner, meldinger, hausing osv) har preget nyhetsbildet rundt E.

Uansett, det virker som det er gode tider for E, og la oss håpe at de fortsetter i samme positive utvikling både hva angår oppkjøp, verdiskapning og kursutvikling…?

God kveld videre

Mvh

1 Like

Dette er ikke noe jeg har lyst til å bruke særlig mye tid på, men hvis det er noen som legger lista lavt her så er det din list for å sette seg bak tastaturet med en anonym bruker og kalle andre for løgnere og svindlere på nettet uten noen som helst dekning. Hadde alle oppført seg som deg hadde dette forumet vært totalt ubrukelig. Du kan jo tenke litt på det neste gang du blir litt “ivrig”. Endur gjorde en stor tabbe da du og “hocki” holdt på her, da de havnet i brudd med lånebetingelsene fordi en kunde betalte en faktura for sent. Resten er bare tull og vås fra deres side. Hocki prøvde seg igjen en stund senere men nå har han trukket seg, heldigvis.

1 Like

Endúr ASA – Contract award Repstad

2 Likes

Endúr ASA - Notification of trades, week 22 2025

Endúr ASA – Contract award Total Betong

1 Like

Strømmer på med kontrakter, 480 mill i dag😎

1 Like

Endúr ASA - Notification of trades, week 23 2025

Bmo har spesialisert seg på vedlikehold, der vi nå har et etterslep på 3300 mrd nok ifølge rif.