Jeg tror ikke lenger kryptovaluta er en “fad”. Jeg htrodde det helt til jeg hørte om Ethereum. Jeg tror kryptovaluta er en naturlig vei mot full digitalisering, det meste vi handler med i dag er allerede digitale penger.
Hvis man ser på total marketcap for kryptovaluta er det ingentin sammenlignet med andre. Probelmet med kryptovaluta er at det er mange spesialiserte mynter, og at de færreste vantlige bedrfter godtar kryptovaluta. Jeg tror,m helt seriøst, at vi er i et lite skifte slit sett og at flere og flere vil henge seg på. Hadde jeg drevet en vanlig bedrift i dag ville jeg i det minste satt meg inn i muligheten for å ta betalt i kryptovaluta.
DISCLAIMER: jeg kan veldig lite om dette og var superskeptisk da jeg ble varmt anbefalt å kjøpe Bitcoin i November. Da ble det glatt avfeid. Poenget er at jeg tror flere og fler får øynene opp for dette - og når det når en kritisk masse blir det allemannseie. Jeg tror vi er vet et slikt tippingpoint nå, men altså: jeg eierlitt IOTA, Bitcoin og Ethereum - så ikke ta det jeg skriver for god fisk. Jeg trodde heller ikke at internett ville bli så stort som det ble. Faren min var veldig tidlig ute med internett, og det virket litt søkt den gangen, men spennende likevel. Så ble det mer populært og i dag vet vi resten. Jeg TROR kryptovaluta blir tilsvarende - på et eller annet vis