Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Har nå tredoblet investeringen min i ThinFilm. Kjøper mer her om den fortsetter nedover. Må nærme oss bunnen snart tror jeg. Veldig vanskelig å time inngangen her, men en plass må jeg begynne om jeg skal få med meg snuoperasjonen også.

2 Likes

Morti ville du anbefalt inngang på disse kursene eller er dette like riski som Fun :grinning:
RSI viser vel kraftig oversolgt?

Klarte ikke å dy meg kjøpte svimlende 30000 aksjer :grinning: Må jo begynne ett sted.
Fikk de på 2,69

Veldig vanskelig å time en inngang her og være sikker på at dette er bunnen. Det er jeg ikke! Er i ukjent farvann her og kjøper egentlig fordi den har falt veldig mye nå. Så en god del av nedsiden er forhåpentligvis tatt ut. Det er bedre å kjøpe når en aksje har falt svært mye enn steget svært mye.

Ingen gjeld i selskapet gjør det også enklere å satse. Uungåelig at det kommer nye rykk i denne. Men fra hvilket nivå? Umulig å si nå. Kjenner ikke denne like godt som Funcom og teller ikke aksjer eller noe. Jeg kan doble flere ganger og tar faktisk sjansen her. Føler heller ikke denne aksjen er så påvirkelig av hvordan resten av børsen utvikler seg.

1 Like

Hvis det er til noen trøst, så er jeg inne på 4.21, som jeg den gang trodde var bunnen :wink:
Sitter her å smågråter litt i en krok på jobben nå.

2 Likes

Kjøpte vel på 4.25 jeg også. Trodde også det var bunnen. Men var forsiktig i kjøpet. Har bare 40 000 aksjer nå :). Kan godt gå for 80-100k om den faller ned til 2.20-2 30 eller så.

1 Like

Ligger i intervaller nedover nå. Men har ikke kjøpt mer nå enda. Kommer de så kommer de automatisk. Nå er det bare å legge inn ordren og smelle igjen lokket. Sitter en og ser på så kan en fort få kalde føtter.

1 Like

Falt jo bratt etter jeg gikk inn på 4.21 så klart. Og her nede har den vært lenge nå synes jeg. Dårlig gjort :stuck_out_tongue:

1 Like

Fylte på mer jeg

Kjøpte i går jeg også.

THIN har jeg dårlig tro på… Går altid ned igjen etter disse små 10% raidene den gjør…

Slikt ting ser ut nå så er det ikke så mye å tro på rent kapital messig nei, men jeg har troen på produktet dems og selskapet generelt.

1 Like

Når ingen har trua så kjøp hehe

Jeg studerte RFID rundt år 2000 og har alltid interessert meg for og sett potensialet med denne typen teknologi. Satser på at Thin får home run! Men det er også en bonus at emisjoner er gjort og selskapet nå er gjeldsfritt og har i hvertfall nok kapital frem til store ordre eventuelt skulle gi behov for mer penger. I så fall, en positiv ting :slight_smile:

1 Like

Det er uten tvil en fremtid for selskap som Thin Film Electronics. De sa vel på Q2 presentasjonen at de kommer til å “outsource” mye av produksjonen? Jeg tar det som et hint av at de har andre store planer.

1 Like

Ser litt teknisk interessant ut her synes jeg

P/E på -1.75 er vel ganske greit er det ikke?

Nei :slight_smile: men har tatt en liten post. Kan komme nyheter?

Trodde jeg hadde forstått det riktig at jo lavere P/E jo bedre, men ok, jeg bør vel lese meg mere opp om dette tror jeg.

1 Like

Minus betyr at de taper penger så P/E tallet bør være positivt

1 Like

Ja, jeg synes min teori ikke helt stemte, siden jeg vet de taper penger :stuck_out_tongue:

1 Like