SÄnt volum har vi vel ikke sett i THIN siden i fjor samme mÄned?
Eg er ute, mek veldig nyskjerig pÄ hvem som eier aksjene
PrÞver en liten, inn pÄ 0,20
Slapp mine igjen, oms strandet litt sÄ frykter den siger tilbake
Thin - Cancellation and Grant of Subscription Rights
THIN - Mandatory Notice of Trades
Jada, fin utvikling. Thin skulle komme med melding om finansieringen i lÞpet av September sÄ mulig vi kan fÄ et stort lÞft nÄr den kommer? Det er det jeg satser pÄ.
Har fremdeles ikke tro pÄ denne men det har jo vist seg at man kan tjene litt framover.
Utrolig sterk da den tygget seg gjennom sperreposten pÄ over 5-6 mill, kan vÊre nye solide lÞft pÄ gang, eg gikk inn pÄ 0,27 med deler av ele gevinsten
Edit: ut igjen pÄ omtrent som inngang, tÞr ikkje
Thin - Notice of Extraordinary General Meeting 23 October 2019
THIN - Amendment to Notice of Extraordinary General Meeting Announced on 2 October 2019
Bliver nok nÞdvendigt med er split mere, nÄr den gÄr under 0,05 igen.
Har noen tallknusere f.eks @Christian @Jcp sett pĂ„ balance sheetâen her? Var uaktuelt Ă„ trade/se pĂ„ caset fĂžr finansieringen uten emisjon tok sted. Net assets 140 MNOK uten bĂžrsskall verdien, og fremfĂžrbart underskudd.
37 mUSD i maskiner og anlegg ref Tom Thorsen som hadde snakket med Thin vedr selskapsoppdatering.
BÞrsverdi 160 mill. Hadde op ex pÄ 22 musd pÄ 6 mnd, og kuttet halve staben i september og skal angivelig ha kuttet kost for 15mUSD. Skybasert lÞsninger er ny strategi, ikke selve produksjonen. Vellykket ny M&A CFO i august for transformasjonen som kommer. Uten finansieringen hadde det vÊrt utaktuekt, men nÄ som det er pÄ plass er det interessant.
Strategien er essensiell for fordi det gir oppside pÄ driften. Men det jeg evt ville tradet pÄ er fÞrst og fremst balansen som jeg er interessert i. Tatt en titt selv og har noen tanker. Noen som Þnsker Ä se pÄ det?
Underbygger investment caset, basert pÄ bokfÞrte verdier.
Dette fÞrer til Þkt oppside pÄ kort sikt med mange triggere. Second trance er ikke bekreftet, men er mest sannsynlig i boks mtp samme aktÞr.