227.272.727 - et skikkelig Donald/ B-gjengen tall! Et skjevt smil mens skuta gÄr ned?
Skuta her skulle gĂ„tt ned for lenge siden, men her bekreftes virkelig at den siste idioten ikke er fĂždt endaâŠ
Financial calendar
Ex reparasjonsemisjon i dag
Blev emissionen ikke afvist af aktionÊrerne? Hvis emissionen afvises, sÄ gÊlder dette vel ogsÄ implicit afvisning af reperationsemission? Hvis dette er tilfÊldet, hvorfor sÄ informere markedet om noget, der er implicit?
Tager jeg fejl? (er ikke aktionĂŠr i THIN)
Er aksjonÊr og forstÄr lite i dag. Det stÄr at sluttverdi i gÄr var 0,53 og at den skal noteres i dag ex reparasjonsemisjon. Trodde det var 0,11.
THIN - Notice of Extraordinary General Meeting 20 May 2020
THIN - Annual Report and Financial Statements 2019
THIN - Notice of Annual General Meeting 3 June 2020
Thin Film Electronics ASA - Share Issue
Thin Film Electronics ASA - Registration of Share Capital Increase
Thinfilmâs Financial Report - First Quarter 2020
Kroken pÄ dÞra. Ufattelig at de har greid Ä drÞye det sÄ lenge. Gjengen her har lurt mange aksjonÊrer.
Kroken pÄ dÞra om de ikke fÄr ytterligere finansiering innen juli?
Tror de skal slite med Ä skaffe midler. MÄtte til canada for Ä fÄ lÄn forrige gang etter mislykket emisjon.
Thin Film Electronics ASA: Extraordinary General Meeting Held
Game over ⊠thank you for playing; godt man ikke er investeret i det lort âŠ
Skulle ikke fĂ„tt lov til Ă„ vĂŠre pĂ„ bĂžrs, makan til sĂžppel selskap skal man lete lenge etterâŠ
THIN var min tredje investering etter Ä ha kjÞpt i to selskaper Äret fÞr, og egentlig ikke fulgt med eller benyttet tid eller energi til Ä lÊre meg noe om hva jeg drev med. Det var en mÄte Ä komme inn i dette pÄ selv etter Ä ha lest minimalt om selskapet. Jeg har beholdt plasseringen siden den gangen for Ä ha noen stygge, rÞde tall i portefÞljen som minner meg pÄ at dette er ekte penger og at jeg ikke skal vÊre like skjÞdeslÞs igjen. Blir bare glad om alt skulle forsvinne.
Solgte meg ut for en god stund siden. Fikk igjen 5 ganger mer pÄ skatten en verdien pÄ aksjene. Spist havregrÞt siden. Min desidert dÄrligste invistering. Hadde tro pÄ teknologien dessverre.