Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) đŸ·

Dette er momenttrading-aksje delux. Selvom folk kjÞper betyr ikke det at de «tror» pÄ selskapet

Batteri teknologi er jo i skuddet om dagen, dette selskapet kan godt bli oppkjĂžpt av en stĂžrre kjempe.

De kommer aldri til Ä levere, bare vent Ä se. Det er bare ideer hele veien, er 99,9% sikker pÄ at det blir kun det denne gangen ogsÄ :slight_smile:

De sinnsyke bevegelsene i denne i dag sier vel alt. “Moro for unga”

Fikk brev vedr rep emi i gĂ„r. Har ikke no forhold til aksjen eller det fundamentale. Var en tur «innom» aksjen som tydeligvis lar meg tegne noe. Er det totalt bortkasta penger Ă„ kjĂžpe aksjene? Jeg har som sagt null historikk med denne aksjen 

Tja, du kan sikkert tjene noen kroner. Men det er ikke selskap som har sÄ bra historie, de har vel aldri levert noe annet enn emisjoner :slight_smile:

1 Like

Flagging i THIN

Thin Film Electronics ASA - Reminder of last day of the subscription period in the Subsequent Offering

Thin Film Electronics ASA - Result of Subsequent Offering

Subsequent Offering was more than 6 times oversubscribed,

Thinfilm Announces First Complete Solid-State Lithium Batteries on Steel Substrates

NÄr kommer emi aksjene?

Thin Film Electronics ASA - Registration of Share Capital Increase

Thin Film Electronics ASA - Key information relating to potential subsequent offering

Thin Film Electronics ASA - Key information relating to potential subsequent offering

ForstÄr jeg dette rett? Hvis man kjÞper en aksje i dag pÄ 36 Þre sÄ fÄr man rett til Ä delta i rep.emi pÄ 15 Þre?

Det er noe veldig rart her. De har altsÄ hentet 50 mill pÄ over 50% rabatt, med ca 40% utvanning. Likevel gÄr kursen bare ned 3-4%?

De ville hente inn mer siden det var sÄ overtegnet fÞrste gang, var det ikke slik?

Og er det da slik at de som satt med aksjer i dag vil fÄ tegningsretter i runde 2, gitt at prospektet blir godkjent? I sÄ fall kan man vel forvente ytterligere fall i morgen?

Ex repair issue today

Thin Film Electronics ASA - Notice of Extraordinary General Meeting 19 August 2020

Thinfilm Updates Solid-State Battery Manufacturing Progress