Hei, dette blir mitt første innlegg her på Tekinvestor, så kom veldig gjerne med kritikk på evnt dårlige/unødvendige innlegg fra min side - eg veldig åpen for å lære fremover
Her finner dere den nyeste analysen fra Erik Penser Bank/Acces.
Link: https://epaccess.penser.se/bolag/episurf/analys/
Her kan ein enkelt sammenligna dei 4 siste analysane gjort, alle like etter slipp av Q1, Q2, Q3 og nå Q4 2016 foe Episurf.
Den nyaste analysen nevner ikkje nåke fastsatt kursmål, men det er nok betydelig nedjustert fra siktet deiras på 27.5SEK, som ble nevnt i innledningen i EPA analysen rett etter Q1 2016. Analysen nedjusterer også salgsestimater for kommende år noe. Det kan sjå ut som Episurf er litt forsinket ift kva me ønska å sjå, men tolmodighet kan ofte være lønnsomt!
Personlig trur eg me kan få ein kraftig dypp imåro, men håper for investorenes egen skyld at folk flest har tolmodighet og fortsatt tror/stoler på egen analyse/vurderinger av Episurf. Produkt og styre ser bra ut - og med forventede positive nyheter på FDA forhåndsgodkjenningsprossessen i USA og kanskje en ny amerikans CEO i nær fremtid, så kan vi nok fort få oss en kraftig kursstigning
Kva tenker folk om morgendagen? Det er første dag folk kan handle uten rett til/miste retten til tegningsrettighetigheter - så det kan vell bli litt mer volum/bevegelse enn normalt?