Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Antar vi (og andre) skal tolke dette positivt? Forsterke ledergruppen virker bra.

1 Like

Jeg tolker det positivt, mer fokus på regulatoriske spørsmål og markedsføring og salg. Det er jo innen disse områdene vi gjerne vil se at de gjør fremskritt.

1 Like

Endelig fikk jeg aksjene mine også. 10.77 i snitt. Helt utmerket :slight_smile:

1 Like

Et stykke opp til pluss nå da?

Min minste bekymring :slight_smile:

Godt å høre. Hjelper meg å være tålmodig. :slight_smile:

1 Like

Jeg er jo sgs i null, snitt 8,1 og bare -12% :grinning:

1 Like

@Hakon cashet vel inn en pen gevinst tidligere i år

2 Likes

Helt grei. Ikke noe funcom tilstander da hehe

2 Likes

Ser på volumet at den meste desperate dumping av aksjer er over og at det virker som om det er liten salgsvilje under 7 kroner. Da får vi bare se hvor lenge den skal ligge og duppe her på 7-tallet før en eller annen nyhet sender den opp noen titalls prosent, kan ta uker eller et par måneder, men det kan også komme fortere enn man aner med f.eks en godkjent rapport eller annonsering av ny spennende CEO, tror det er et greit tidspunkt å kjøpe på for den som ikke er ferdig lastet.

1 Like

Hvorfor faller denne nå? 5.80 var ikke helt etter planen

Hmm. Hva er det som foregår i dag. Over 10% ned???

Gevinstsikring kan i hvert fall utelukkes. Har ikke sett noen nyheter.

Ser det er Erik Penser Bank som dominerer salgslista totalt. En større aktør som kaster kortene?

3 Likes

Akkurat hva portisen min trengte!

Mulig noen fikk mer i emisjonen enn de hadde tenkt og nå er nødt til å selge. Spekulasjon, men ser ikke helt hvorfor man plutselig skulle selge nå. Har ikke sett noen nyheter.

2 Likes

Fytti så nitrist, nærmer seg full kapitulasjon.

Men det er jo ikke akkurat konkursfare med det første.

3 Likes

Contrarians siste trøst, aksjen er oversolgt!

1 Like

Ingen spesiell grunn for det store kursfallet som er for tiden? Kursen ligger godt under emisjonskurs, som en skulle tro var en bra kurs før emisjonen kom?

Faen,dette er jo brutal voldtekt!
Først dypdykk i Fun, nå Episurf…
Hva blir det neste? Bad news i Nano?