Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Tuuut 18,93%

2 Likes

Gratulerer, hva var vendepunket vil du si? Aftonbladet sin artikkel?
Vurderte den, men fant ut at jeg hadde lyst å plassere pengene andre steder.

Trolig den som satte det i gang (hvis ikke dagens melding ble lekket). Uansett var det jo veldig merkelig kursnedgang på forhånd nå som det endelig har begynt å løsne for selskapet. Det er fortsatt en ganske liten posisjon i porteføljen men vokst litt med oppgangen på fredag og idag til 5.2% uten at jeg har handlet noe.

Jeg tror dagens oppgang skyldes melding, artikkel. Og den at folk som har stått igjen på perrongen fra biotek caser leter etter andre steder å putte pengene sine

1 Like

Grattis. Hadde vært kjekt med en lik korreksjon i en annen svensk aksje; Seamless

1 Like

Litt morsom aksje dette. Troe jeg skal vurdere 50% sell on news og kjøpe tilbake billigere

1 Like

Jeg ville gjort det hvis jeg ikke var så lett lastet i utgangspunktet, men du har flere aksjer enn meg.

1 Like

Alltid greit å lære seg aksjen å kjenne før man starter med noen sprell. Ser helt klart muligheten for å øke beholdningen “gratis”

1 Like

Ja, det er riktig å selge nyheten, helt til det ikke er det lenger.

2 Likes

Begynner opp

1 Like

Jävlar, snakker vi pcib oppgang eller?

NANO :wink:

Fra -20% til +20% er greit det på noen dager.

Heelt greit her da. +21% i dag.

2 Likes

Dette er drøyt! Hva nå, sitte eller sikre? Vurderer å sitte

1 Like

Har for lite til å sikre noe, får heller vurdere kjøp på dippene. Solgte ikke her sist heller, men da hadde jeg enda færre aksjer.

Har gått fra 0 til +30% til -20% og nå tilbake på +30% med flere aksjer, men fortsatt bare 6% eller noe.

1 Like

Jeg tror jeg sitter litt til :slight_smile:

Skal vurdere gevinstsikring hvis vi når nano høyder på mcap :slight_smile:

1 Like

Noen ganger må man stole på sin egen fundamentale analyse

4 Likes

Jeg er ikke noe teknisk mirakel så hva har du som kursmål sett på hele caset @holmes ? Hvordan ser den langsiktige trenden ut? :slight_smile:

Tendenser til brudd opp langsiktig

Men kursen er overkjøpt og steget rundt 20% hver dag i tre dager så det kommer nok noen korreksjonsdager også :slight_smile:

Har ikke noe spesielt kursmål. Det som kan holde kursen nede på kort/mellomlang sikt er at det må hente penger igjen etterhvert.

Det som vil drive kursen er fortsatt vekst i antall operasjoner. Og evt nyheter om USA lansering.