Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

DNB kommentar:

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2020/09/09/episurf-medical-ab-dnb-markets-episurf-medicalstrong-long-term-data.html

Den var visst gammel, her fra redeye i hvert fall:

4 Likes

Jaja, eg hadde frivilligt solgt resten nå :joy: :wink: flott opptur da :slightly_smiling_face:

Mcap rundt 450 msek så fortsatt “billig”

Billig market cap, men kanskje så høy at det etterhvert frister med en emi? De har vel ikke capital markets day bare for å drikke kaffe? :slight_smile:

1 Like

Hva tenker dere om dette? Klarer de å snu det?

De må vel ha et produkt som blir allment brukt, ikke bare i test-pasienter for at de skal tjene penger. Dette er ikke nødvendigvis så langt borte 1-3 år hvis alt går etter planen? Tenker man da vil se en litt treig ramp-up før de evt klarer å bli markedsledende.

1 Like

Ref spørsmål om cash flow/resultat. De har i hvert fall cash til rundt slutten av H2 2022.

Det var vel egentlig det jeg lurte på, når klarer de å tjene penger. Takker.

De har noen godkjennelser i GB og US i H1 2021 tror jeg det var. @Savepig hadde en fin oversikt :slight_smile:

3 Likes

Den skulle definitivt det ja! :grinning: Jeg solgte halvparten av beholdningen på 2,47. Håper på en tur ned mot 2 igjen og så etter hvert fart mot 4 :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Jadda!!! Nye 13% sålangt :dart:

1 Like

Potent! :grinning::ok_hand:

1 Like

For en entry. :stuck_out_tongue:

+71,65% så langt

2 Likes

79.1 her :heart_eyes: rallyyyy

1 Like

Akkurat 100 her siden mars :stuck_out_tongue_winking_eye: ,36

1 Like

We argue that the CMD laid the foundation for a good remainder of 2020. The increasing scope in clinical evidence and the confirmation we got on the commercial attractiveness of the Episealer offer bodes well. We will come back with an update.

1 Like

Det baller på seg her:

Episurf Medical (Nasdaq: EPIS B) today announces that a surgery with the Episealer implant technology has been scheduled to take place in France in the coming weeks. The surgery will be an ankle surgery with the new Episealer Talus implant.

We have work to do in the French market, but it is nice to see, already at this stage, that surgeons are interested in our technology, in this for us new country, says Pål Ryfors, CEO Episurf Medical.

2 Likes

So far so good!

2 Likes

Må forresten si at spesielt @holmes og litt @Savepig kom med info som gjorde at jeg så på dette som en fin investering på 1,6. Kom meg aldri inn , men godt å vite at man kan få gode svar på forumet.

Synes også @holmes har sagt klar fra om risk her, som gjorde at jeg holdt meg unna på vei ned de siste årene.

1 Like