Episurf har vært en seigpining uten like. Nå guttær, nå skal vi kose vårs
Jeg føler det virkelig har løsnet her nå i høst, det renner inn med gode meldinger/nyheter. Har sittet siden 2018, så dette er veldig trivelig.
En viktig faktor her er denne (fra Q3 2019 rapporten).
Antall pasienter som har hatt implantat over tid vil øke veldig fort nå som de første årene er unnagjort.
Sammenlign med q2 i år
Referansen @Hakon drar til Photocure er ikke helt off. For begge selskaper handler det om å få aktivert leger til å faktisk kunne bruke produktet, og bygge klinisk bevis for at det funker.
Husker da PHO var et skjellsord
Det står skrevet: De siste skal bli de første
Kan være selskapet fremstår mer attraktivt nå for institusjonelle eller andre store investorer i USA, blir interessant å se om det kommer noen rettede emisjoner eller partneravtaler osv fremover.
De har ihvertfall et helt annet grunnlag nå for å dra på road show.
Har veldig god magefølelse på at den forrige emisjonen var den siste kjipe pengehentingen investorene måtte svelge.
Så, hvor burde jeg kjøpe meg inn?
Skal den close gappet helt ned i 1,75? Eller 2,05? Eller driver vi nå bare å konsoliderer i vimpelen siden bruddet opp?
Kjøp 10k og drit i kursen. Om det er 17 tusen eller 22 tusen har nada å si
Tja…jeg er i hvert fall enig i nivåene du nevner. Bunn i vimpelen min er 2,2 i morgen.
Økt litt her i dag
Kjøpte bittelitt her nå, planen er vel egentlig å øke hvis kursen går opp.
Jeg satte kjøp på 2,22 i dag morges basert vimpelen og den tikket inn nå
Episurf Medical (Nasdaq: EPIS B) today communicates that the publication with the title Patient specific metal implants for focal chondral and osteochondral lesions in the knee - Excellent clinical results at 2 years from a European multicentre study with 24 months follow-up of 80 Episealer Knee implant patients, which is accepted for publication in the scientific journal Knee Surgery, Sports Traumatology, Arthroscopy (KSSTA), is now available online. Link to the publication: https://rdcu.be/b8fin
Kursbevegelsen siste dagene beveger seg fremdeles fint i vimpelen fra 14 dager siden. Kursen har snudd opp og ned ved henholdsvis støtte og motstand:
EPISURF
Episurf tecknar distributionsavtal för ett antal länder i Sydostasien (Finwire)
2020-10-15 08:51
Medicinteknikbolaget Episurf Medical har ingått ett distributionsavtal med Humedical för marknaderna i Singapore, Malaysia och Brunei, enligt ett pressmeddelande.
Den nya distributören har 25 års erfarenhet av att leverera till sjukhus i regionen med fokus på kirurgiska produkter, däribland inom ortopedi.
“Vi är glada över att kunna knyta en så erfaren och väl etablerad distributör som Humedical till oss, då vi systematiskt förbereder för att kunna lansera på nya marknader i Asien”, säger Pål Ryfors, vd för Episurf Medical.
Innan distributionen kan starta på nämnda marknader krävs regulatoriskt godkännande. Dessa processer väntas vara slutförda under första kvartalet 2021, uppger bolaget.
Episurf har sedan tidigare ett liknande avtal för Hongkong.
Reno Santic
Nyhetsbyrån Finwire
https://twitter.com/finwire
Noe av det penere jeg har sett når det kommer til vimpler symmetriske triangler
… symmetrisk triangel fordi formasjonen er mer enn 3 uker gammel. Ikke like morsomt da. 80øre *58% = 46 øre breakout antatt. Ikke nok til å komme over forrige topp da.
Jepp, den har fortsatt å tegne seg helt nydelig
Økte her i dag. Ser ikke ut til å skulle falle noe nevneverdig.