For en uslepen diamant vi sitter på. Utrolig spennende fremover. Men jaggu har det vært en seigpining uten like!
noen som vet hva kriteriene er for Episurf Medical TO 4B opsjonene er? Når kan de innløses og hva blir tegningskursen?
Hva mener dere opp svenskenes tegningsobligasjoner? Ser andre svenske biotekselskaper som kan ha slike liggende ute for emisjoner laaaaaangt frem i tid. Er ikke disse med på å holde kursen nede?
Der gikk det plutselig 70k på 2,81 gitt
Spennende teknisk punkt nå.
Episurf drar lasset i dag
Oppdateringen fra november fra redeye på 4,5 er vel et logisk target her. Eller, denne meldingen kommer vel rett og slett bare på toppen av det.
Redeye sitt estimat baserer seg vel på forventede meldinger og når det da kommer meldinger som dette oppå det som er forventet, så må de jo oppjustere. Også vil de jo også ha en risikorabatt som blir justert ned for hver positive melding som kommer. Det vil også øke base case Dette er vel den mest sannsynlige doblingskandidaten jeg sitter på. Riktignok fra 2,24 da.
Angrer litt på at jeg ikke har mer enn 80 000 aksjer her nå, hadde egentlig tenkt å kjøpe mer på dippen rundt 2 kr. Jeg får vel satse på at kursen blir såpass høy at disse kan bli verdt en del til slutt
Hadde trodd du hadde mer, du har vel vært i aksjen lenge? Men har vel vært endel utvanning på veien.
Var ikke så tungt vektet heldigvis i forkant av det bratte fallet, og fikk jo i forbindelse med emisjonene etc. En type aksje med høy risiko som derfor har vært en mindre posisjon, men nå virker det mer solid, skulle derfor gjerne fått lastet opp mer rundt 2
Er verre med CEO som lastet opp til ripa på 6 kroner
Litt misunnelig på dine 80. Jeg har bare 20, men like stor tro på epis nå som for 3 år siden.
At CEO lastet på 6 er positivt i mine øyne. Personlig synes jeg selskapet har blitt straffet alt for hardt, også med tanke på emisjoner som har vært vanskelige å fulltegne. Vi snakker jo om solide resultater og en helt ekstrem oppside som kontinuerlig får nye pasienter
Jeg tror egentlig han bare bommet med timing. Episurf har vanvittig potensiale hvis man har litt lengre tidsperspektiv. Så joda, han kunne fått 3x så godt betalt, men tenker han får godt betalt allikevel.
Rasket med meg nesten 30k og burde nok kjøpt mer, men det hadde nok bare blitt noe av via ASK. Har vel også begrenset meg litt fordi jeg tenkte dette kunne ta endel år.
Pål driver jo med dca når han driver og kjøper konstant
Ikke bare Pål
EPISURF
Styrelselseledamot ökar aktieinnehavet i Episurf (Finwire)
2020-12-28 08:36
Laura Shunk har den 23 december köpt 15 000 aktier i medicinteknikbolaget Episurf Medical där hon är styrelseledamot. Aktierna köptes till kursen 0,39 dollar per aktie, en affär på 5 850 dollar. Affären gjordes på Nasdaq Stockholm. Det framgår av Finansinspektionens insynsregister.
Henrik Öhlin
henrik.ohlin@finwire.se, 0703-21 06 99
Nyhetsbyrån Finwire
Får det til å bli 3,21sek
Episurf Medical (NASDAQ: EPIS B) today announces that the company has reached another milestone by the planning of the 900th surgery with the Episealer knee implant. Close to 400 patients have had the implant for more than 2 years, and approximately 70 patients have passed 5 years since surgery. Clinical results from several clinical studies have recently been published, showing excellent clinical improvements and a low revision rate.
We are pleased to have reached this milestone at the end of the year. Despite a very challenging year for elective surgeries, our customers have continued to order Episealer implants when possible. We are looking forward to continued growth, supported by strong clinical evidence, says Pål Ryfors, CEO Episurf Medical.
Det går jevnt og trutt:
600 - sept 2019
700 - feb 2020
800 - aug 2020
900 - des 2020
Episurf Medical (Nasdaq: EPIS B) today communicates that the publication Patient-specific implants for focal cartilage lesions in the knee: implant survivorship analysis up to seven years post-implantation, by L. Ryd, K. Flodström and M. T. Manley, which focuses on survival data for 682 Episealer knee implants implanted between 2012 and 2020, and which has been accepted for publication in the peer-reviewed journal Surgical Technology International, is now available online.
Link to the publication: http://surgicaltechnology.com/OpenAccess/1384-Ryd-OS-FINAL-cr.pdf