Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Equity for punks (brewdog)

Jag tänkte bara höra om det är nån mer här på forumet som har investerat i Brewdog? Jag gick in i den andra investeringsrundan med c:a 10k. I och med att aktien är olistad så tänkte jag det kunde vara intressant att höra vad ni andra har för tankar runt Brewdog :slight_smile:

Jeg og broderen vurderte det, men det er jo i hovedsak B aksjer og man får vel strengt tatt ikke utbytte. Men digg øl :smiley:

Stämmer det… Man kan köpa/sälja under en dag i året. Fin avkastning för de första investerarna dock:

Viste inte det gick gillar ölen. Punk ipa och black heart stouten är grym

hah smart taktikk, de som investerer kjøper vel nesten bare Brewdog? :stuck_out_tongue:
Sterkt varemerke, apple innen craftbeer?

Veldig sterkt varmerke. Handler vel mest om alle PR stuntene de gjør. + de har noen rekorder innenfor øl og mengde brygget alkohol ;D

1 Like

Jepp, säljer så det knakar! Kan bli bra på sikt det här. Sitter oavsett long med det lilla jag har, är ju en favoritöl trots allt :wink:

Om nån eventuellt är intresserad:

1 Like

Siden dere viser interesse for å investere i mikrobryggeri, så poster jeg dette her også.

Noen venner av meg driver et av Norges mest spennende bryggerier, og ryktet på gata sier at de pønsker på å emittere for å trappe opp virksomheten et par hakk. De vant årets beste butikk-juleøl i fjor (adressa.no), har to produkter inne i basisutvalget til Vinmonopolet, er å finne på Gulating og i en haug med barer, blant annet en av Oslos perler; Oculus.

Jeg snakker selvfølgelig om Cervisiam (cervisiam.no)

Send meg en melding om du er interessert så tar vi det derfra

Craftbeer er et veldig vanskelig marked og de fleste i Norge går med underskudd, comboen bar + mikrobryggeri går litt bedre da trur eg.

Håper AS Norge endrer systemet og gjør det lettere for miktobryggeri å selge sterkøl/ rett fra bryggeri ++

1 Like