Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Erfaringer med å være Insider?

Hei, prøver meg på denne og håper ikke innlegget blir slettet. Jeg har et inntrykk av at de fleste diskusjoner her inne foregår utenfor innsideportalen. Det er selvfølgelig mange fordeler med å være innsider. Jeg liker ikke at man må oppgi fult navn og adresse samt kortnummer på et slikt forum. Hva med å kunne være delvis anonym og fortsatt være innsider? Mange kanskje eier store poster i ulike aksjer (top 20, 50 etc) og kanskje av den grunn vil være anonym, men ønsker å få tilgang på aksjonærlister og andre fordeler som innsider. Hva tenker dere som er innsidere. Hvorfor bør jeg bli det, evt ikke?

Er vel kun forumleder altså @pdx som har tilgang til navn og slikt. Men syns sjølv at insider er verdt det. Gode diskusjonar i insiderchat og.

2 Likes

Det er bare jeg som har tilgang til din epostadresse, gateadresse osv. Jeg kan se kortnummer og utløpsdato men ikke den tresiffrede koden. Betaling skjer sikkert via Stripe.

Jeg er pliktig til å vite hvem kundene mine er og at jeg kan se denne infoen motvirker at folk lager flere brukere og annen dårlig oppførsel :slightly_smiling_face:

Hvem som er hvem på forumet deler jeg selvfølgelig ikke med noen, men det er alltid artig å se at CEOs og CFOs i selskapene vi diskuterer er Insidere :slightly_smiling_face:

Det aller meste av innlegg skrives i åpne tråder på forumet, så det jeg opplever er at brukere blir Insidere for å få tilgang til chatten (primært Biotekkanalen) og aksjonærlistene.

Det er ca 900 Insidere nå, så noe verdi håper jeg det gir :sweat_smile:

4 Likes

Tilgang til aksjonærlister er for meg verdt hver krone av insider±medlemskap

6 Likes