Ethereum rusler oppover og setter nye ath, men det er så stille
4560
Oooog 4600
Skal være litt ballsy her og kaste en stor ball… eth over 10k før eth 2.0? Eller er det urealistisk?
Tror ikke det er usannsynlig om Bitcoin går over 100k.
Men han sier i videoen at han tror på en extended cycle til mars-juni 2022 for Ethereum.
Litt mer skeptisk til det. Tror fortsatt at Bitcoin toppen vil avgjøre, som i 2013 og 2017.
Hjelper nok ikke for Ethereum at ditt og datt er positivt om all kapital suges ut fra markedene som tidlig i 2018.
Men det gjenstår jo å se. Tror jeg begynner å ta ut en god del gevinst mot slutten av året, og kanskje sitte igjen med litt “moonbags”.
BTC kan jo også vare til mars-juni-perioden
Absolutt, men den kan også toppe i desember som i siste periode og eth i januar. Så sitter man med skjegget i postkassa i juni. Håper gjerne det varer til juni 2022 jeg, men har lært at “this time it’s different” ofte ikke stemmer i krypto. Man bør vel kanskje være åpen for begge utfall og planlegge deretter.
This time…
… it’s different!
Men faktisk tror jeg vi er i startfasen av ekte krypto mainstream, vi får bearmarket helt klart men tipper det blir litt mindre vilt enn før - avhengig av blow off top selvsagt.
Ny ath på morgenkvisten
4769
Rusler og går denne her
Hvilke exit-strategier har folk her for Ethereum?
Har litt samme tanker som deg angående exit. Ser an hvordan utviklingen er frem mot slutten av året, men ser ikke bort ifra at dette toget kan gå langt inn i 2022. Tror også aksjemarkedet er i en blowoff-top som kommer til å vare minst 6 mnd. Krypto burde evt nyte godt av det
Min exit-strategi er å redusere mye før man kommer i mål med alle fasene for eth2. Tror det kan bli en heftig sell on news på eth2. Da blir vel all eth som er staket releaset igjen?
You won’t be able to withdraw your stake until future upgrades are deployed. Withdraws will be available in a minor upgrade following the merge of Mainnet with the Beacon Chain.
Ja, så det. Og merge er estimert til mai-juni 2022.
Når vi er i ukjent terreng så bruker jeg gjerne Fibonacci.
Her er to ulike varianter. Den første fra forrige topp til siste bunn. Da stanger vi i taket nå. Den andre er fra forrige all time high og ned til bunnen. Der har vi en mulighet for å gå opp til ca 6000 før det snur. Jeg tror vi er der.
Hvis Eth skal opp igjen til ca 15% av Bitcoin prisen og Bitcoin går til 100 000 så skal Etherum til 15 000. Hvis Bitcoin blir stående stabilt rundt 73k så skal Eth til 11 000 om verdien skal opp til 15% av Bitcoin. Går Bitcoin ned til 50 000 igjen så skal likevel Eth til 7500 om forholdet skal være 15%.
Dette er det mange som tror på. Man kan leke seg med tall og bruke det forholdet som man selv tror på. Jeg velger å tro at forholdet skal tilbake til det det tidligere har vært. Det kan ta lang tid, men sist da Eth gikk fra 1,13% av Bitcoin og opp til 15% av Bitcoin tok dette bare 4 mnd. Det var i 2017.
Vokser ikke ether supply fortere enn bitcoin? Bør tas med i beregningen, altså sammenligne total pengemengde målt i usd (f.eks, spiller ingen rolle hvilken valuta) for å finne forholdstall
Hva er logikken her? Skal man sammenligne priser så må det vel være mcap og ikke pris pr coin da det er vesentlige forskjeller på supply i krypto.