«Could have exciting…» har vi hørt i mange år, men veldig få prosjekter går forbi pilotstadiet dessverre
Er det ikke bare å la være å investere da?
Dette blir jo litt spennende da: Prosjekt Icebreaker - en ny arkitektur for grensekryssende betalinger med DSP (norges-bank.no)
Shanghai update 14 april
Blir det salgspress eller vil alle begynne å stake siden det ikke lenger låses?
Tipper litt nullsum. Mange vil nok selge. Men flere vil nok også stake.
Vet at mange som driver egne noder nå ønsker å stenge ned disse og heller vil gå inn på fellesopplegg som gir lavere yield men er langt mindre stress.
Hva er fellesopplegget?
Sånn firi tilbyr og mange andre tilbyr.
De står for infrastruktur. og tar en cut.
Shanghai upgrade er vel i dag. Låste coins kan frigjøres.
Blir nok noen volatile dager tenker jeg.
Kommer ikveld. 9 timer igjen.
Ja, markedet liker jo også å overaske. Blir ikke forundret om ETH stiger når dette skjer. Selv om det logiske vil være å forvente salgspress.
Ser ikke helt grunnen til salgspress. Virker som flere har ventet med å stake til det går ann å unstake. Så blir spennende.
Nei. For mange betyr det nok lite. Noen har kanskje brent seg veldig på andre investeringer, samt fått økte utgifter siden de satt sine eth til låst staking og da må selge. Men nei, tviler på noe voldsom dumping.
Jeg tror salgspress fra unstaking er en stor nothingburger.
Mye rett her tror jeg.
Passerer Eth 2000 i dag? 1990 nå
Tøtsjet 2000 på Binance
er dette tidspunktet å prøve seg på en short, med leverage på 5x tro?
Det må du gjerne gjøre. Men svaret er nei. I Starten på bull marked er ikke tidspunktet. Vi er i en positiv trend. Har akkurat brutt motstand. Og får snart mother of all buy signals. Som er MACD på monthly. Så hva som skjedde med MACD på weekly. Monthly har bare skjedd 4 ganger. Alle har endt med kraftig oppgang…