Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

198 ifølge coindesk…

https://www.coindesk.com/ethereum-price/

1 Like

Hehe, bytta visst om på to tall - men ja, det er jo snart på tide med kjøp eller ?

spørs hvor langsiktig du er

Langsiktig i krypto @holmes?

Siterer @cagey2 der altså:

Men å investere langsiktig i dette tullet!!! Heheheheh huff…

2 Likes

Si hva dere vil, det er noen syyyyke svingninger. Man må ha skikkelig mage for å tåle det der. Uansett aksje blir jo indeksfond i forhold :smile:

Decentralizing Everything with Ethereum’s Vitalik Buterin | Disrupt SF 2017

2 Likes

Vitalik Buterin - The Boy Genius Behind Ethereum

1 Like

Har noen gjort seg noen tanker om ETHD? Har selv kjøpt noen lodd.

Googlet i 10 minutter, virker som scam som bare skal utnytte ethereum-navnet og håpe på like bra stigning som bitcoin dark. Kjøpte noen lodd selv, men bare fordi folk sikkert faller for lureriet og vi fort kan få en dobling eller mer. Selger meg ut når dette eventuelt skjer :wink:

2 Likes

whitepaper mangler fortsatt, men skal komme iløpet av uken. Enig i at det muligens er Scam, samtidig er potensialet stort.

1 Like

fee på 0.0001 ETHD per tranaksjon.

Whitepaper skal komme innen noen timer, og jeg har solgt :roll_eyes: Er du fortsatt inne?

Ser der, ja. Opp 92% på 24t. Jeg er fortsatt inne. Burde jeg selge nå, mener du? Tenkte å sitte enda lengre, typ til neste bullmarked av kryptomarkedet generelt, men kan jo være en ide å prøve å time dette her. Normalt får vi en kraftig korreksjon etter en så brå oppgang.

nei det må du bestemme selv. jeg personlig angrer på at jeg solgte. Det var bare det jeg siktet til :smile:

edit: den har falt fra 0.00023… til 0.00019332 siden sist jeg så på den.

1 Like

Dette har veldig lite med Ethereum å gjøre? Kanskje ta det i en generell krypto tråd eller egen tråd?

EthereumDark is a free open source project derived from Bitcoin, with
the goal of providing a long-term energy-efficient scrypt-based crypto-currency.
Built on the foundation of Bitcoin, PPCoin and NovaCoin, innovations such as proof-of-stake
help further advance the field of crypto-currency.

3 Likes

Jeg kjøper kun coins som er støttet av Vitalik Buterin (dvs, at han er offisiell rådgiver for utviklerne). Mange skriver i sine whitepapers at de har Buterin som rådgiver, når det IKKE stemmer. Han har selv gått ut på Twitter og advart mot dette. Kan være greit å ha dette i bakhodet :slight_smile:

1 Like

Hvortid skal Vitalik få oss over 400$ marken igjen? likte meg mye bedre der oppe