Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Som er en indikasjon på hva?:joy:

1 Like

Du får bestemme selv. Min nese gjør at alle mine investeringer de siste 10 årene har fått eller har tresiffret prosentgevinst. Så kan du gjette hva jeg tror det indikerer og gjerne gjøre det motsatte for min del :wink:

Han kjøpte for like mye i L2s. Og for like mye i Bitcoin.

Imponerende, min er motsatt ish :stuck_out_tongue: Ikke bruk min til å lukte i hvert fall.

1 Like

Nå hadde jeg riktignok Cardano i stedet for Solana en bitteliten stund og byttet de. Så den gikk ca i null. Utenom det så lyver jeg ikke.

Ser mest på 2 week candles og 1 week. Samt 1 month og 2 months. Med lange briller er det noen triks jeg har nevnt her som har helt ned til null falske signaler. Så jeg driver ikke akkurat og finner opp kruttet

1 Like
1 Like

2 Likes

Ben Zhou forklarer at hacken på 1,4 milliarder dollar av ETH fra Bybit vil bli dekket av deres reserve av BTC og stablecoins.

ETH er i ferd med å oppleve et enormt kjøpspress🚀

1 Like

Mistenker at Trump og milliardærene rundt han ønsker å kjøpe seg inn nå. Tipper vi vil se en kraftig dump når ETFene åpner i USA (15:30 norsk tid). Mulig de kjøper inn på tampen i dag, men tror det er mer sannsynlig at de venter til i morgen. Ikke selg i panikk. For Ethereum sin del så vil kursen være høyere om en uke.

4 Likes

Sikkert trygt å gå inn når Trump har kjøpt ETH for sine stablecoins:

https://intel.arkm.com/explorer/entity/worldlibertyfi

Ser ut til å stemme så langt…

Håper du har rett for kontanter ligger klar. Og kjøpsordre er lagt.

1 Like

Håper også at jeg har rett. Tror vi kan se en kraftig wick.

Ser ikke ut som det spiller seg ut, når man ser på volumet i ETFene.

Har ikke kikket på volumet til Etf’ene. Men vil absolutt påstå at du fikk rett ang en kraftig dump.

Er ganske nær ved å få kjøpt.

Fikk kjøpt Eth, Bitcoin og XRP nå :slight_smile:

Har ikke Avax lengre

XRP ville jeg ha styrt unna.

Tenkte det før, men ser teknisk meget bra ut. Og var med i meldingen til Trump så. Avax var uansett en gamble. Nå bytter jeg bare den posten med XRP. Økte i Bitcoin, Solana og Ethereum, som er mine 3 favoritter.

Solana blir også dritt å sitte i. Mye VC unlocks fremover:

1 Like