Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Samsung støtter Ethereum i Galaxy S10



6 Likes
3 Likes

Tror du vi er gjennom det verste?

Tror vi har bunnet ut nå ja :blush:

2 Likes

Ser ut som ETH USD har satt en higher low nå, spennende å følge med videre her.

3 Likes
1 Like

FOMO! Gikk inn igjen i Ethereum i dag rundt 150. Får se hvordan dette går, ca 5% trailing stop-loss.

5 Likes

Har vært inne med trading-potten min siden bunnen på 80-ish dollar. Solgte første gangen 160 ble nådd, gikk inn igjen rundt 100. Solgte igjen nå nettopp, synes dette ser ut som en ascending triangle. Ser etter ny inngang et sted nede mellom 120-130.

2 Likes

Oioi, da har du truffet bra. Er spennende dette, gjerne del litt tanker videre. Har trua på ethereum på lang sikt. Ikke sikkert dette er bunnen, men tror bunnen kommer i løpet av 2019. Hadde før mange ulike valutaer, men solgte alt et stykke på vei ned. Nå kjører jeg bare ETH da det er umulig å følge med på mange samtidig samt at det er tryggere med mulighet for stop loss mot usd og ikke btc :blush:

Jeg har vært med siden $8 (fulgt med på BTC før det, men kjøpte aldri noe). En ting er sikkert, og det er at krypto er langt fra dødt. Det skjer så mye bak kulissene nå, så mange utviklere som jobber med spennende prosjekter som kjører på Ethereum. Sjekk ut maker/dai bl.a. Helt genialt.

4 Likes

Meg akkurat nå.

Her var det liv, røyk på SL med en liten gevinst. Får se an en ny inngang nå da :money_with_wings:

1 Like

Ganske textbook rejection der på motstand. Spent på hvor langt ned den skal nå.

2 Likes

Er du back in business igjen? :grin:

Nei, desverre… men må innrømme det frister med volatiliteten som er nå. Måtte bare inn å sjekke siden det var så mye aktivitet her på tråden og det sikkert er over en måned siden jeg så på krypto i det hele tatt :wink:

2 Likes
1 Like

3 Likes