Jeg har også fulgt med litt på krypto i det siste, og det virker som det er noe som svinger oppover for tiden.
Det blir også stadig oftere snakk om blokkjedeteknologi i media osv.
Hva gjør Steem til din favoritt?
Jeg har også fulgt med litt på krypto i det siste, og det virker som det er noe som svinger oppover for tiden.
Det blir også stadig oftere snakk om blokkjedeteknologi i media osv.
Hva gjør Steem til din favoritt?
Helt enig! Kjenner ikke til steem. Lend er faktisk min største post nå etter en brutal oppgang siden i sommer. Har også testet ut plattformen så vet at det er et prosjekt som funker.
Ellers er det spredd rundt på forskjellige som eos, cardano, Litecoin, iota, zec, eth og eth-tokens.
Eos har jo rex hvor man for utbetalt renter hele tiden og cardano har jo et staking testnet nå, som ser ut til å gi enda bedre renter. Spennende tid for å si det mildt. Har også benyttet muligheten til å vekte meg ned nå på topp (etter min mening) i aksjemarkedet og kjøpt mer krypto.
Men short Btc? Synes den ser sterk ut enda. Tippe den lukker over 9k idag.
Nå har jeg også børstet støvet av mine små kryptocoins, ikke at det var barebare. EOS og VEN f.eks var jo to små eventyr for seg selv å få kontroll over(flytte, swape, unstake, sikre i wallet , stake), så jeg tror ikke krypto blir mainstream med det første. Men nå er jeg rigga for oppgang
Ordnet meg konto på Coinbase . Bare for å prøve ut litt. Hva anbefalles egentlig for å kjøpe crypto ?
Vechain har jeg også en del av ja. Har gått bra i det siste Har du hatt de siden 2017 og swapet de nå?
Tror heller ikke krypto blir noe alle bare må ha med det første, men en grei plass å plassere en del av formuen, selv om mange økonomer mener det ikke finnes noen andre plasser enn aksjer nå med så lave renter.
Skjer det en global krise så tror jeg mange vil kjøpe krypto og ha kontrollen selv istedenfor å stole på bankene.
Tidligere leste man at bitcoin kunne misbrukes av kriminelle, men de kriminelle bruker kun cash.
Videre leser man om hvitevaskingskandaler om så og si samtlige store banker. Det var grunnen til de nektet Bitmynt firmakonto og så er de ikke bedre selv. I det siste har man også lest om liv som blir ødelagt da de plutselig har milliongjeld i forbrukslån stående på seg og noen andre har fått pengene.
Bankene mener ofrene selv har feilen da Bank-id er regnet som “godt nok”.
På Binance er det en hel rekke tiltak man kan gjøre for å unngå at andre logger seg inn og tar ut krypto, men i en bank er bank-id eneste mulighet. Plutselig er man i milliongjeld.
Det desidert første du må finne ut av er hvordan du trygt oppbevarer krypto
Finnes det en enkel oppskrift på det ?
Det er vel ikke noe fasit på hva som er best, men man må oppbevare kodene sikkert uansett hva slags lommebok man velger. Man får en lang rekke med forskjellige navn som gjør at du kan gjenopprette din lommebok dersom du mister din hardware wallet eller mister pc/mobil dersom du har en slik wallet.
Jeg har nano ledger x. Laminert kodene og plassert i safe gjemt på 2 forskjellige eiendommer. Det kommer jo litt an på hvor mye man har også da. ikke vits i å bruke flere tusen på en hardware lommebok og safe dersom man skal kjøpe krypto for 500 kroner. Når forskjellige børser gikk dukken så synes jeg det var skummelt å ha de på børsene, men jeg stoler på Binance. jeg kan ha de liggende der lenge nå, men her er det også koder man ta vare på om du f.eks bruker 2fa for å logge deg inn.
Så essensen er at man må ta gått vare på gjenopprettings-kodene og aldri vise de til noen. Har de kodene, så har de tilgang til dine funds
Det stemmer, siden 2017 og swapet nå. Har krevd mye energi til nå og tenke at man burde swape uten og gjøre det, hvis du skjønner😅
Kan ikke skjønne at VEN ikke vil slå an, så har troen!
Stemmer! Håper du fikk VET nå da?
Joda, om et par timer er VEN blitt til VET.
Jeg syns vi burde prøve å få inn mer krypto på forumet . Ta meg som eksempel, måtte gjennom en haug med youtubevideoer og
googlinger for å få tak i EOSene mine og gjøre de sikre. Tenk hvis jeg kunne bare spurt på tekinvestor🤩
Forumaktivitene pleier å stige i takt med kursene mange liker å kjøpe etter at en kurs har steget mye
Hva skjer? Tror jeg har noe VEN - må jeg gjøre noe, og er det en tidsfrist på det?
Kommer an på om du hadde tilgang til de via en exchange eller hardware wallet?
Hadde du tilgang til de via en exchange så swapet de for deg, hadde du derimot tilgang til de via en hardware wallet, slik jeg hadde, så krever det litt swappejobb.
Supert - takk - er på exchange