Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Ja som hva da?

Jeg har selv testet ut defi på ethereum-blokkjeden. Både lånet ut ether og lånt stablecoins for å geare opp porteføljen. Funket bra det.
Men skulle jeg betalt med krypto når jeg bestilte noe via internet så hadde det nok blitt en coin med mindre fees altså. Det begynner å bli ganske mange coins man kan betale med på div sider nå.

1 Like

Eth er til en viss grad synket med bitcoin, tror den kjører videre spesielt om bitcoin klarer å jobbe seg litt videre. Den kan gå ellers også, men tror det gjør det litt lettere. Kræsjer bitcoint er det sannsynlig at det er stopp for ethereum også.

1 Like

Korte briller da. Er jo opp 40-50% på en måned og fortsatt opp 5% for dagen…

Ja, relativt korte briller. Det ser ut som om den skal gå rett opp over 600, men jeg titter mest på hvordan det går med bitcoin. Gidder ikke sitte med leverage i Etherium over lengre tid.

Ser ut til at det kan utspille seg ila natt/i morgen tidlig, ingen formening om hvilken av veiene vi skal ta :man_shrugging: Men i værste fall må vi vente noen dager med ETH bruddet


BTCUSD

Ser bra ut dette, håper vi kommer ordentlig over 600, så vi kan begynne å se mot 700 :flying_saucer:

3 Likes

Fylles opp fort nå: https://etherscan.io/address/0x00000000219ab540356cbb839cbe05303d7705fa

Da ser det ut til at det blir genesis block 1. desember :+1:

2 Likes

Ser mere bull ut nå etter bruddet ned ikke ble fulgt opp. Nå blir det forhåpentligvis fart på ETH også.


BTCUSD :point_up_2:

2 Likes

Det gikk fort, BTC rett opp

2 Likes

Noen som tenker seg å stake Eth?

Må i så fall kjøpe meg opp en del mer, men vurderer det ja. Tror det er en fin måte å binde seg opp langsiktig og ikke falle for fristelsen til å selge på kortsiktige svingninger, samtidig som man får en passiv avkastning på toppen av evt verdistigning.

2 Likes

Jeg tenker jo at staking fort blir mer aktuelt når f.eks Coinbase tilbyr det. Å sette opp selv i dag er jeg redd blir litt for risky for hvermansen.

Ja må være enkelt; for min del vil hovedpoenget faktisk være å holde fingrene av fatet, jeg pleier ofte å kjøpe ETH for å holde, men ender opp i mer eller mindre obskure altcoins…! Gjorde senest det i går, solgte litt C20 for ETH, nå er 1/3 borte (til NSURE og APY).

Solgte Eth på 593, da jeg føler den har brutt med det mønsteret jeg fulgte, og derfor ikke har forutsetning til å vurdere videre bevegelser. Sitter bitcoin fortsatt foreløpig.

1 Like

Nå er ETH på tilbud, bare å handle på støttenivåer :relaxed:

1 Like

Vært ned og hentet litt momentum og klar for forsøk nr 2. Har mer troen på at den bryter direkte igjennom denne gang :slight_smile:

4 Likes

To the skies and beyond :rocket:

5 Likes