Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Ethereum altså, helt umulig å forstå seg på. Sitter med en mini-postsjon, men det blir faktiskt litt penger av det også når den går 25% på ett døgn :flushed:

5 Likes

962!!! :slight_smile: jaaaaaaaaaa!

1 Like

Som i 2017/2018 dette :open_mouth:

2 Likes

Ser på coinbase at jeg får solgt 1 eth for 730 euro. Dette er jo feil? Noen grunn til at det henger etter?

Trykk refresh browser :slight_smile:

Blodfersk på krypto. Kjøpte litt BTC for et par uker siden, solgte alt i går og flyttet til ETH. Føler det er så mye psykologi rundt runde tall på kursene. Føles som at ETH vil etablere seg over 1000, og konsolidere der en stund før videre frammarsj(?)

Andre som har noen tanker rundt dette?

Hehe, er inne på appen, og prøvd å oppdatere flere ganger.

Hadd ett mål på 800 for en stund tilbake og har solgt meg ut fra 800-900. Det er nærliggende å tenke 1000 som en mulig etableringsnivå, men denne er nå drevet av FOMO, så nå kan den liksågodt ta turen til ATH straks den bryter opp igjen

Hva er feil?

Edit.
730 x 1.21 = 883

Veldig feil ja

Husk at ETH i euro er en del lavere enn ETH i USD
image

At jeg ikke får solgt til faktisk pris

prøv å konverter den til USD coin, se hvilken pris du får da. Coinbase “stjeler” litt mye profitt når du tar ut EUR/USD

Fikk beskjed om at accounten var låst for kjøp/salg da jeg prøvde dette. Prøvde så og selge til euro, det gikk dessverre…

Satser på en liten dupp, men tviler. :sweat_smile:

Kan være lurt å få aktivisert den for å konvertere også, sykt høye fees i EUR/USD om du ikke har coinbase pro.
Ser du under portofolio nå så ser du at verdien på den sank akkurat i det du solgte

Skift til USD?

Ja, helt vanvittig😅

Grei utvikling her siden kjøp rundt 250 :heart_eyes:

7 Likes

Det er noe perverst på gang med Eth nå, 1000 ryker straks.

2 Likes

Her i gården er det ikke solgt en eneste ETH. Har vært med siden 2017 og er litt små stolt av det. :slight_smile:

Jeg mener at vi denne bull-runden må i det minste forvente en ny ATH…

1 Like

Får ikke sove før vi er over 1000 :flushed: :sleeping: