Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Og sprek ble den :smiley::+1:

4 Likes

Vi ETH hodlere har flott tid foran oss.

3 Likes

Hvilken app henter du dette fra?

Du lyver ikke, brøt opp fra begge trianglene jeg hadde i mitt chart og dundret gjennom ATH som det var smør.

1 Like

Bare nesten ATH i mine charts (Kraken og Coinbase).

Unnskyld, du har selvsagt helt rett.

Forrige topp mente jeg å skrive.

Market cap er himmelhøyt over ath da.

1 Like

Ikke ATH enda
Edit: blir spennende å se om den bare går rett forbi!

1 Like

Appen heter CoinMarketCap.

1 Like

Bitcoin suste jo forbi ATH når den først gikk over 20K rett før Jul… Skal ikke se bort ifra at det samme skjer her? ETH ser jo enda sterkere ut nå…

2 Likes

Er dette en price prediction for i år?? :smiley: :money_mouth_face:

Nei, ikke for i år. Raoul Pal har vel sagt 400k for btc og 20k for eth, men ikke oppgitt når han tror de vil nå disse verdiene.

Som sagt - han er noe av det bulleste som er der ute. Har vel stort sett alt av sine verdier investert i krypto nå.

Ojojoj, nærmer seg:

Og da er man forbi 1419

1 Like

Stor analyse av Ethereum for de som måtte være interessert

2 Likes

For 4,5 mnd siden lo du av tanken på ny ATH for Ethereum @Nocturne
Nå er vi der hvis du lurte. Ikke så dumme likevel disse “millenials” :slight_smile:

6 Likes

Hehe, aldri sagt millenials er dumme, bare husk på å ta gevinst :slight_smile:

Har du sagt opp jobben nå da? :thinking:

Hehe, ja enig. Det er viktig å ta gevinst, selv om det kan være litt vanskelig! Gikk mye fortere enn jeg hadde trodd i hvert fall. Tenkte ny ATH i slutten av 2021 eller noe slikt.
Nei, ikke enda gitt. Ikke så lett når man først står der altså :blush:

2 Likes

Tror nok alt gikk mye fortere enn mange hadde sett for seg - jeg tenkte BTC hadde en sjangse opp mot 30k når den brøt over ATH, men den dobla seg! ETH har jeg ikke fulgt med på, men så på chartet nå og ser jo den også har gått noe sykt!

Til og med to av shitcoinsa jeg har fra 2017 har gått 2-300% og jeg øyner faktisk muligheten til å tjene noen kroner på de om de går 2-300% til :sweat_smile:

Det sagt, hører på Pengepodden med Sissener, og selv om jeg ikke er langt unna en millenial selv, så er jeg enig i mye av det han sier, og jeg opplever (som ham) at børsene (og kanskje i enda større grad, krypto?) er dominert av folk som kan stolleken. Jeg er særdeles dårlig på det, desverre for meg.

Men all ære til dere som tør satse og har tjent på det. Er bare å gratulere @Olee78 :slight_smile:

3 Likes

De som står igjen uten stol er de som sitter i fiat.

Fin forklaring hva som er i vente for ETH.