Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EyeOnID

EyeOnID_ er et svensk firma med fokus på beskyttelse mot identitetstyveri. Aksjen har beveget seg bra den siste tiden, men det spekuleres i at vi kan se mer i løpet av 2017.

Førstnevnte lenke gir en god beskrivelse av hva de driver med, mens lenke nummer to gir en fersk oppdatering fra en skribent hos Redeye.

Er det andre som følger selskapet? Jeg synes dette ser spennende ut, men kjenner ikke området de opererer i godt nok.

Opp drøye 30% på 13 dager. Denne er potent!

Noen her inne som har denne aksjen? Hva tenker dere om potensialet?

Jeg hadde den til rundt 6,15. Solgte da den falt fra 6,50 til 5,95 intradag. Angrer fælt nå.

Skal nok inn igjen, men venter på en 20-30% korreksjon. Hvis den i det hele tatt kommer. Potensialet er forholdsvis stort om de får inn avtalene de har snakket om. Kan ikke sette noe tak, men jeg ser dobling ila. 2017 som et minimum.

Som beskrevet lenger opp har jeg ikke satt meg nok inn i aksjen, men den har en bra hype hos våre brødre i øst.

1 Like

Eyeonid fornekter seg ikke… Opp over 50% siden jeg først skrev om den. Hadde jeg bare hatt edge til å holde på aksjene jeg eide!

Kommer korreksjonen før nyhetene kommer eller går denne til 20 SEK?

Aksjen fortjener at noen andre ser på den!

Noen her som er inne? Er selv inne. Tror vi lander noen avtaler nå straks. Og det kommer nok snart en ny vlogg fra VD. Tror vi har stabilisert oss rundt dette nivået nå.

Ser for meg en pen stigning når vi får flere nyheter i høst.

Har dere noe kursmål?

Jeg er ikke inne pt.

Har ingen kursmål, men vi vil nok holde oss i rangen 6-12,- gjennom året.

Hva er årsaken til at du ikke er inne? Jeg tror vi kan se rundt 14-15 kr i slutten av året.

Rett og slett at jeg solgte meg ut på 6,30 og gikk glipp av reisen til 9 - begge gangene. Kjøpe om vi ser 6-tallet igjen.

14-15 er sikkert realistisk om vi får inn Nigeria, samt noe nytt.

Er du som også snakker mye EOID på XI?

Hvis Mowa, Ateles, MMV eller noe nytt med MySafety går i boks så tror jeg vi går opp. Eventuelt noen nye avtaler. Da snakkes vi nok 14-15. Men tror ikke den stiger så mye på forventninger som andre aksjer.

Har aldri vært der faktisk. Har jeg gått glipp av noe?

Nei, egentlig ikke. Men er en kar der som har gjort ei kule i EOID siden mars. Hans navn er ganske likt prefikset i nicket ditt.

Uansett, EOID kan bli virkelig bra!

Aha. Tror jeg skal ta en titt der jeg. Blir en spennende høst.

Ta en kikk på denne :

haha, stakker @Wildkin :smiley: solgte på 6.15

analysen sier at aksjen kommer til å havne på 167 om et år

Gøy å være aksjonær om dagen. 17,4 i sluttkurs. Ath. Omsetning på 44,6 mill. Aksjen som har økt mest i Sverige i år.

Det ventes flere avtaler som skal landes. Det er ansatt ny vise vd med bra track record.

Eu direktiv som trer i kraft i 2018 (GDPR).

Fortsatt mye potensiale i denne aksjen.

Ja, det var stigningen sin! %-messig føler man jo man kommer litt sent til grøten her, men i følge artikkelen over så er jo potensialet fremdeles nesten 10x ?

2 Likes

Når kom du inn? Ja, har økt godt og bra denne aksjen. Og med nytt produkt i dag (pm) og sertifisering som er orden så skal vi videre opp. Jeg i første omgang har 25 kroner som mål.

Hva har skjedd i korte trekk siden sist jeg skrev 20.9 :

Emisjon som har vært godt kjent lenge. Kun 4% utvanning. Dette førte dog til at kursen sank fra 17+ ned til rundt 12 kroner.

BTU som vi fikk her om dagen har en avkastning på 100 % ! ved dagens slutt.

Ny vise adm.dir thom thavenius

Ny salgssjef

Blitt PCI DSS sertifisert.

Vi venter på flere avtaler som skal landes i løpet av tiden som kommer

Dagens pm om nytt produkt:

http://news.cision.com/se/eyeonid-group-ab/r/eyeonid-group-ab--publ--lanserar-eyeonpass,c2373029