Ja nå er det jo scams jeg prater om. De ordentlige er jo veldig bra. Har ikke hørt om noen scams og rugpull på Fantom sin blokkjede enda. Men når Binance smartchain tok fullstendig av så var det mye drit for å si det pent.
Hørte om denne idag btw. «Tangle» det kommer til Fantom og nå
Coinbase skrev nettopp en artikkel for noen dager siden om såkalt «AirDrop Phishing»
Tenker at det er positiv i den forstand at den bringer mer likviditet og flere inn i Fantom sitt økosystem.
Binance Cloud will allow deeper liquidity, better limit orders, HFT and bots.
Fantom er ikke den første som begir seg ut på Binance Cloud. Mistenker at Binance har nok innsett at BSC sin dominans vil nok minske på lang sikt og at det er crosschain som gjelder dersom de skal forbli ledende de lever vel av fees uansett. If you can’t beat them join them…
Fikk ikke med meg at YEL gjorde en 6x til 0.14$, ser ut til at mange tok ut gevinst og den nå ligger på 3x rundt 0.055$ får se om den klarer å holde seg og videre oppover
Eqilibrium er rett rundt hjørnet launch 4nov, med auto farming der den velger den beste farmingen automatisk
Jeg tok nettopp gevinst rundt 0,09, for den gikk kjapt opp.
Og det kan godt hende den går høyere enn det så holder nok resten.
Bra tips @cristobal
(edit: glemte ett viktig ord)
Vet du hvilke plattformer den kommer til å implementere?
Fra det jeg forstår så skal de støtte dette på alle blokkkjedene de finnes på altså Ethereum, Binance SmartChain, Polygon og Fantom.
User deposits a native network token depending on the network chosen between ETH, BSC, POLY or FTM (for example, users deposits BNB to Equilibrium operating on BSC Network), and chooses the strategy risk level, either safe, medium or risky. The higher the risk level, the higher the APYs.
Tenker mer på hvilke prosjekter innad i chains, feks Fantom… men takk for svar!
For de som ikke kjenner den kan jeg anbefale https://kek.tools/ for charting på fantom. Stort sett veldig rask, mye raskere enn dextools, har trending tokens og man kan legge til fem favoritter gratis, og flere om man kjøper KEK.
Yup brukt det en del selv spesielt for å se daily
Det står det ingenting om men tipper de har folk som følger nøye med farming bedre enn jobben man klarer å gjøre sjøl
Logget på appen til unidex nå og trykket på wallet.
Der ser jeg at det er flere tokens jeg aldri har hørt om.
Har bla.:
- 250 000 akswap. io verdt 194k på eth nettverk.
- Link. io, Zepe. io og Bscmello. io verdt mange 100k på binance chain.
Ingen på Fantom enda.
Ser ekte ut så sikkert noen som går på.
Ble linker når jeg postet så måtte sette mellomrom mellom io👍
Ikke søk opp de coinsa! Er Scam👍
Følgende er hentet fra Spirit sin siste post i #updates kanalen på Discord her:
Fantom Developer Convention
Rob and the team had a great time at the developer convention. Not only did they rub shoulders with some very connected people, but they also met many developers either launching on FTM or preparing to launch on FTM. This fast-tracked many collaboration discussions whereby we feel some fantastic partnerships will result from the team attending this event.
Leverage Trading
Leverage trading is close. I have been testing this inside out. There are some minor bugs that I have found and am working with our developers to fix them. We’re also waiting for some data from the Abracadabra team so please be patient while we add final touches. We understand you guys are excited, but a positive user experience and safety is our primary concern.
Binance announcement
As i’m sure you are all aware by now, SPIRIT will be listed on Binance under Binances new cloud CEX initiative. This left a lot of people wondering how this positions SpiritSwap among other tokens included in the initial listing. Over the coming weeks we will update you all with more info on the whole agreement, however for now, we want to reassure you that this is a GOOD thing for SpiritSwap among the other tokens listed. It should also lead to a greater discovery of the SPIRIT token and thus SpiritSwaps ecosystem (remembering how large and powerful the Binance marketing machine is). With more people being introduced to SPIRIT and thus SpiritSwap, volume on the exchange should increase which means larger rewards for inSPIRIT holders.
Partnerships
Tomorrow I will be announcing two partnerships. Following these announcements, we expect to be dropping a few more partnership announcements throughout the week. I have a feeling this week will probably be our biggest week of announcements and updates that we have had for quite some time. So make sure to stay tuned and keep checking in if you want to keep your finger on the pulse of what’s happening across SpiritSwap.
- Spent på hvilke partnerships det er snakk om sitter fortsatt og venter på Spirit over 1$
- Bull på større likviditet når Spirit kommer på Binance cloud og desto flere rewards
Da blir jeg småsur hadde over 100k yel’er, solgte en liten uke før det tok av. I guess You can’t win them all.
Jeg solgte ca halvparten på vei opp - hvem vet, kan gå enda mye lenger. Om de får til det de prøver på, men tipper det blir en dump etter lansering!
Jeg kjøpte 50k par måneder tilbake, og vurderte å kjøpe 50k til nå når det dippet.
Har tenkt den skulle kanskje gjøre 10x først ved årslutt/start neste år og så vokse sakte men sikkert, de har en gjennomtenkt roadmap og bra visjon for prosjektet. Aktivt community og en fungerende DAO slik jeg ser det så er det fortsatt i discovery modus slik PepG pleier å si, blir spennende om den kommer på en Dex i framtiden.
Jeg tenker 1$ ikke er for ambisiøst med en max supply på 400mill tokens, om de får til en del av det ser for seg så tenker jeg denne kan gå høyere og. Eller så kan den floppe helt time will tell.
Det blir det nok garantert ja , om den kommer seg høyt nok og faller 50% etter launch den 4 Nov så er og jobber seg videre derfra så er det helt greit
Altfor høy pris. Vil tro denne skal ned 50% ++ short term.