Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Ser ut som noen prøver å lure deg ja, men hva har det med Fantom å gjøre? Man kan jo kalle seg for hva som helst på de sidene du søker info.
Du kan jo opprette en profil og kalle deg for Amazon Support. Betyr ikke automatisk at Amazon er en scam fordi du lager en profil med det nicket og prøver å lure folk.

Litt artig at du tar deg tid til å besvare slike henvendelser som lyser scam lang vei.

Det er kun én plass du kan bruke Fantom Foundation Support og det er ikke på noen av sidene du har besøkt.

2 Likes

1 Like
2 Likes

Tenk at Shiba er verdsatt mer enn Fantom :sweat_smile::see_no_evil: Det sier litt om hva slags investorer som hiver penger inn i krypto om dagene :sweat_smile:

1 Like

Ha ha se der ja flippa Doge:

Tipper alle andre Shiba X meme coins og får en boost nå :sweat_smile:

Fantom kommer nok inn på top 10 før eller senere og :ok_hand::rocket:

1 Like

Shiba er vel en erc-20 token. Altså ikke en egen blokkjede en gang og egentlig helt ubrukelig.
Blir nok blodig for de som har hoppet ombord tenker jeg.

1 Like

Blir litt off topic med tanke på at dette er Fantom tråden men men…

Yup blir nok en selloff og en dip ned før eller senere.

Har en liten slant som jeg kjøpte på nesten 1/9 av dagens pris. Vurderer å selge litt av det snart og se hvor veien går videre med Shiba. Tror den kan overraske.

De har ingen egen blockchain nei men de har tenkte å release en L2 chain på Ethereum neste år kalt Shibarium og driver på med burning av tokens som de har tenkt så fortsette med etter at L2 kommer ut der fees skal brukes til dette. Ja det er en del store :whale: -er men mange av de største holders er exchanges

Ja Fantom har en langt bedre chain og et bedre økosystem enn Shiba Inu, så er helt latterlig at den ikke er på topp 5 ved siden av BTC, ADA og Cardano :man_shrugging:

1 Like

Ja nå har vel ikke shiba et eget økosystem en gang.

Nope bare en veldig stor fangruppe på blant annet Discord :sweat_smile:

Shiba

Fantom

Er vel disse som er med å drive kursen opp, totalt sett i hele Fantom økosystemet så er det nok flere brukere og fans. Fantom er jo mer enn bare FTM tokenet og blir vel en stund til hvis noen gang Shiba har en Developer Conference go Fantom :rocket:

1 Like

Irrirterer litt at Helium ikke er bygget på en bedre token, at de ikke brukte Fantom og bygget på toppen av den, Det er det eneste jeg har å utsette på det prosjektet. Transaksjonshastigheten er vistnok veldig treg allerede, og så tenker de på 5G osv. Ikke at det har noe å si for 5g hastigheten, men synes det er litt dårlig.

2 Likes

“We are leveraging Binance cloud and creating a crypto currency exchange only for $ftm based projects. This enables massive liquidity for all #fantom tokens”

@harryyeh

Hentet fra et forum. Hvis det stemmer er det gode nyheter for mange coins på Fantom👍

2 Likes

Yup Binance på vei inn i Fantom verden ja og Unidex skal hjelpe til :ok_hand::rocket:

3 Likes

Hvorfor er det positivt at flere sentraliserte tjenester “kobler” seg til?

Jeg tenkte at det nå blir lettere for flere å kjøpe f.eks. spirit og spookey.

1 Like

Det er sikkert flere fordeler som vi ikke ser med en gang.

Jeg personlig likte ikke Binance Cloud og at de skal blande seg i noe Fantom allerede har. Forstår at det er likviditeten det står på, men allikevel.

@Christobal har sikkert en god forklaring til oss her?

Det er da verdens største krypto-børs. Det sier seg selv at det er positivt. Så det ser ikke ut som at folk lar seg skremme av at børsen går under kategorien “sentralisert”.

Nå har det vært ekstremt mange useriøse desentraliserte børser som har endt med rug pull det siste året, samt på disse børsene får man jo lov til å notere hva som helst av tokens. Så Binance blir nok en å regne med lenge framover tenker jeg.

“Desentralisert børs” klinger jo bra i øret, men her kan man virkelig bli lurt også. Rug pull som nevnt, man kan veksle sine ekte krypto-coins i noe som er en kopi av en annen coin.
Har også hørt om useriøse dexer som har skrevet først på twitter at det en brist i sikkerheten, vennligst withdraw funds from farming/staking f.eks. Så har de justert opp fees til 100%. Skal man f.eks withdrawe 100 stk BNB da. Så betaler man 100 BNB i fees til scammerne.

2 Likes

Jeg har ikke opplevd noe av de tingene du nevner dom desentraliserte børser, bortsett fra at det er en del copycats/scams; så man må selvsagt følge med og sjekke antall transaksjoner, holders osv, før man kjøper noe. Har vært borti rugpulls selvsagt, men det har stort sett vært LP uten dex.