Han er så vidt jeg skjønner ikke det, her er wallet en hans:
Fortsatt 18mill ftm.
Han er så vidt jeg skjønner ikke det, her er wallet en hans:
Fortsatt 18mill ftm.
Har vært FTM-investor siden sommeren 2020. Selvsagt sikret en del på veien.
Men skal man prøve å trekke noe positivt ut av dette så har det stort sett alltid gjort ganske så “vondt” å følge med på kursen i periodene før de sinnsyke oppgangene har kommet.
Er riktignok ikke fullt like selvsikker denne gangen på snarlig oppgang som tidligere. Men har troen på lang sikt uansett. Selge FTM nå er ihvertfall helt uaktuelt.
Om du vil trade på felix kan du bruke min referral-link: da sparer du trading-fees (får kickback av egne fees), og jeg får det samme. Uten link får ingen av oss noe
https://trade.felix.com/account/signup?ref=6N778A22
Felix er dex på Fantom som er koblet med deep liquidity til Binance.
Nå 97 mill. Føles litt som han bresker seg for å vise at han ikke er blakk riktig enda
Respekt til dette teamet her
Mistet selv en hel del i dette attacket.
Teamet sa at alt vil bli tilbakebetalt.
Jeg tok det med en klype salt da, men nå ser jeg at prossesen er i gang og mye av det er tilbake på walleten allerede
Hvor kjøper dere FTM? Har brukt binance tidligere, men nå feiler de fleste transaksjonene dit. Ifølge DNB har deres amerkanske filial stoppet alle betalinger dit (deposit)?
1.Du kan alltids kjøpe USDT/BNB på Binance gjennom direkte kjøpe og betale en ekstra fee kjipt men der skal funke, gjorde dette sist for en måned siden man ikke kan overføre USD/Euro til Binance lenger som du sier.
2. Alternativ kan du kjøpe på Crypto.com / KuCoin men det er ERC20 tokens usikker om de støtter for overføring til Fantom nettverket enda
Er flere centralized exchanges du kan kjøpe på, se oversikt her
Du skal kunne kjøpe med kredittkort, det gjorde jeg i natt. På Binance!
Dette har vært måten min også tidligere, men nå feiler alle kortene! Får oppdatere kortene for å se om det hjelper.
Tyder etter min mening på at institusjonene kjøper , da kan ikke retail drive og plukke opp som de vil…
Husker jwg lenge hadde ordre på ca dette nivået, og 20-30c men ga opp til slutt og kjøpte vel nærmere 1,5$.
Kjøpte mer idag. Har kjøpt jevnlig opptil 3 usd. Skremmende nivå der den er nå😗
Det gikk fint med Visa på Binance.
Tja hva skal man si. Den droppet ihvertfall ikke like hardt som terra luna om man skal finne noe positivt Brutale tider.
Ingen transaksjoner som går gjennom i Fantom om dagen, virker som arbitrage bots som har overbelastet nettverket
Skal ikke si hva du skal gjøre, men de som kjøpte Luna på $40 trodde aldri det kunne gå lavere, og de fortsatt å tro det helt ned til .13 som det er på nå. Tror ikke det er dumt å være tålmodig å la det som skjer nå utspille seg
Don’t hate the player hate the game
Må kjøre gas opp, 2000, 10000, 50000 osv. Avhengig av trafikken…!
Ja fikk det til til slutt,som du sier gas 2000
som default
Noen gang er må du nok godt over 20000 også…!
Kjøper eller selger du?