Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Kjøpte:

• Brush
  • Beets
  • Spell
  • Zoo (tror den rugpuller men var 30$ bare)
1 Like
2 Likes

Ser ut til at Andre er tilbake og jobber med Fantom igjen. Gikk et rykte en stund i Fantom sin Discord men ser ut til å stemme nå og han er tilbake og bidrar vist nok med Fantom sin DeFi og fUSD, tross all FUD med algo stablecoins disse dager :sweat_smile:

Mulig dette er med å bidra på FTM prisen er det flere som spekulerer i…

1 Like

Han var aldri borte, jobbet på sidelinjen hele tiden visstnok…! Utrolig at en blockchain skal være så avhengig av en person.

2 Likes

Helt enig det er farlig, håper han holder seg litt i skyggen slik han gjør nå :pray::crossed_fingers:

2 Likes

Fantom er jo ikke avhengig av Andre, han er én av mange devs. Det er narrativet om han som påvirker folk sin psykologi og dermed prisen.

2 Likes

Help enig akkurat som Ethereum og Cardano er mer enn Vitalic og Charles. Men tydelig at folk liker å ha en slags leder/messiah, og det fungerer godt som reklame for plattformene :man_shrugging:

1 Like

Mennesker er flokkdyr og trenger ledere for å kraftsamle energi. Derfor er også de aller fleste kryptovalutaene ekstremt sårbar for vær, vind og tidens tann. Blir interessant å se hvor lenge Fantom varer.

1 Like

Enig, litt derfor jeg håper Andre holder seg i bakgrunnen. Fantom er mer enn ham time will tell :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 Like

Fikk nys på at både Syfin og Wraith er utviklet av «Carsen Klock» kjent scammer fra tidligere coins, ble posta i Syfin Discord men har nå blitt sletta såklart. Var noen som hadde tracet ham tilbake til noen transaksjoner, og gravd fram at det var samme person.

Ser ut til Syfin nå blir tatt over av community, men om det er enda noen som troller bare who knows , igjen Syfin og Wraith er i det beste pump og dump best å holde seg unna eller være med på neste pump om den kommer :joy:

1 Like

Hmm hadde helt glemt Syfin, og diverse andre coins som sikker et verdt kronestykker nå… vel vel. Så lenge de ikke kan stjele andre coins så blir det vel bare å holde det litte jeg har :slight_smile:

1 Like

Neida ingen røde flag sånn sett nei…

1 Like

Litt artig hvordan psykologien fungerer. Ikke så lenge siden siden FTM kostet 1 cent og jubelen stod i taket hos undertegnede ved oppgang til 30 cent. Nå er det vel flere deprimerte som ikke er fornøyd med 35 cent som kurs. Selv om den har falt mye fra topp så kan den enda falle 95% til og enda er det investorer som ikke har tap. Sier litt om volatiliteten :sweat_smile:

3 Likes

Ble rolig i denne tråden nå :sweat_smile: Er vel da enn kan gjør gode kjøp.

Andre som fikk lastet litt på bunnen?
Fikk selv en god bunke på 24 cent.
Sitter ikke akkurat å håper på nye ath’r med det første, men tror 90 cent er mulig i denne omgang. Før børsene og det meste eventuelt snur nedover igjen.

1 Like

Ja rolig på denne fronten, stress før ferien på jobben og prøvd å ta ferie uten å henge for mye foran laptopen :joy: for min del. Samt lite kapital å gå på her måtte betale en fin sum til kemneren på skatten :money_with_wings: .

Men er her fortsatt, henger dog en del mer på Discord i diverse Fantom miljøer fortsatt og andre chains. Gått mye i NFT degen :man_shrugging:

2 Likes

Ja var noen andre som mente det så ganske likt ut som ifjor på et tidspunkt og samme prognose som deg håper på det, hadde vært fint ja :crossed_fingers:

Ja merker en oppgang generelt overalt, er det en bull trap vi ser eller?

1 Like

Tviler vel på Andre som laster på bunnen han har vel nok Fanties fra før av vil jeg tro ikke behov for å laste opp.

1 Like

Ja vanskelig å si. Kjøpte mer FTM i juli ifjord. Det viste seg å være lurt. Så derfor tenkte jeg det samme i år. Prisen nesten nede på samme nivå i år igjen. Men nei, jeg har nok ikke de samme forventnongene i år. Men tror ikke 90 cent er umulig da. Mulig markedet snur ned igjen etterhvert ja.

Ja det ble ny rekord i restskatt her. Man får en flott enebolig her for den summen jeg må ut med i restskatt. Mesteparten er FTM sin skyld. En god del ADA sin skyld også :sweat_smile:

2 Likes

Jepp. Har lastet opp Spirit, Spooky, BeethovenX, Liquid Driver og Oath siste måned. R/R-tesen min er at lokal bunn er nådd og at disse fungerer som girete Fantom-bullderivat.

2 Likes

Sikkert ikke dumt! For egen del har jeg mistet litt sansen for defi-produktene og liker best ekte coins. Samme hvilket nettverk det er snakk om.

Tror jeg kan konkludere med både i BNB, FTM og Avax at jeg hadde sittet bedre i det om jeg bare hadde hatt det stående i coins til jeg solgte tidligere enn å styrt med farming og ørten forskjellige tokens på hver av nettverkene :sweat_smile:

2 Likes