Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Grattis så mye med gevinsten, ikke lur nok til å ta ut nok gevinst her :man_shrugging:
Neste run se om jeg klarer det bedre og ikke håpe på hopium…

1 Like

Enig har selv begynt å DCA coins som blant annet:

• Mina
  • Boba
  • Cosmos Atom
  • NEAR

Når det kommer til Fantom så sitter jeg fortsatt i:

• Brush
  • Spirit
  • Spooky
  • Beets
1 Like

Cosmos Atom har fått seg en liten boost etter UST kræsjet da Luna chain er faktisk en fork av Cosmos, og når folk kjørte exit ut av Luna i høy hasthighet var det ingen tregheter og det skalerte helt fint som var en bra proof of concept for Cosmos blokkkjeden.

1 Like

Det som er litt fint med Bear marked er at gas priser på Fantom er små og fine om dagen, fortsatt finality på Fantom er uten like sammenlignet med mange andre blokkkjeder der ute :rocket:

2 Likes

Brush har jeg også, ja.
Har i praksis satt spredt Fantom-andelen av porteføljen utover Fantom sitt økosystem med fokus på prosjekter som i dette bjørnemarkedet fremstår solide og langsiktige.

Hvis Fantom går 10x, vil flere av disse muligens gå 20x-50x. Så får bare vente og monitorere.

2 Likes

Denne har jeg også begynt å laste opp i ja :muscle::crossed_fingers::raised_hands:

Mye av de samme tankene her :ok_hand:

1 Like

Personlig har jeg mest trua på Beethoven X. Fremstår som et svært solid og kompetent team med god likviditet, gode samarbeidspartnere og langsiktige målsetninger innen økosystemet til Optimism og Balancer.

Er noe skeptisk til Spirit. Vært mye snakk og promotering av V2 som en game changer, men hvis dette ikke er mer enn ny UI blir det fort kollaps. Da drar den nok med seg Liquid Driver, som har bundet seg til Spirit-masta.

Tror Oath kan bli en positiv joker. Per nå ingen produkter, men et hardtarbeidene og kompetent team (Reaper farm/Byte Masons) med høyt sikkerhetsfokus og konservativt approach. Liker filosofien.

1 Like

Ja Beethoven X er et solid team ja folk med erfaring fra finans markedet tydeligvis mener å ha lest det i en medium artikkel hos dem men fant den ikke, tror nok det blir det sistnevnt som du nevnte dessverre med Spirit og v2, får vel vente og se :man_shrugging:

Ser og ut til at Liquid Driver er klar over dette og har spredt seg ut hos andre som Bethoveen for å forsikre seg mot en ev. kræsj hos Spirit men hvem vet Spirit er en av de første med Spooky så skal vel en del til der for at de går helt undas.

Har vært litt skeptisk Reaper Farm og / Byte Masons, hørt en del rart om noen av folka i Byte Masons i noen Discord Channels, men skal ta en titt på det igjen. Takk for tips :+1:

Det positive er at markedet heller ikke har trua på Spirit, som kun følger FTM-kursen. Med en mcap på $5 mill er nedsiden begrenset, men en positiv overraskelse kan gi en fin oppside.

1 Like

Over 38 cent igjen :rocket:
Trodde aldri jeg kom til å juble over 38 cent igjen :joy:

2 Likes

Waaaagmi!!!
Neida
Joda

2 Likes

Hva har du hørt?

At en av lead devs fra byte masons var litt for selv opptatt, og litt andre negative ting. Finner ikke igjen Discord tråden der det ble nevnt men igjen alt må tas med en klype salt.

Nå begynner faktisk Spirit å bevege på seg. Sannsynligvis posisjonering frem mot V2 og med mcap på $6mill synes jeg dette er knallfin r/r.

1 Like

Dumt spørsmål kanskje men hva mener du med «r/r» ?

Risk/reward

Takker :pray::ok_hand:

Spirit V2 Beta er live

1 Like