Fantom Community Alerts re-posta en meme video om $FTM nedturen hittils Roosh lmao
Låste alle mine spirit på denne tiden ifjord. Vekslet vel om Ftm til en verdi på ca 400 000,- NOK til inspirit. Idag kunne jeg låse de opp. Verdi idag rett under 20k NOK Defi var morro når det var hot da
Morro reise i fjord på denne tiden når man ser tilbake i tråden. Blir neppe det i år. Trist, men en vakker dag boomer det igjen.
Litt mimring må nesten til. Usikker på om jeg noen gang får følge et prosjekt fra 1 cent og opp til tre og en halv usd flere ganger.
Sjansen er vel heller liten, men om det skulle være noe sted så er det nok i kryptoverden!
Enig der. Få andre plasser det er mulig å tjene så store penger. Går selvsagt begge veier. Få andre plasser man kan tape store penger på kort tid også
Yup burde bare sittet i Cash selv her og handlet på disse nivåer men vanskelig å forutse
Stemmer. Litt usikker selv på om disse nivåene er billig eller dyre 6 måneder frem i tid. Så måtte sikre noe av det som ble kjøpt noen uker tilbake.
Trodde på 90 cent, som jeg skrev da. Men en smule tvilende nå kjenner jeg.
Yup tenker vi er midt i en red herring nå måtte godta tap i flere jeg satt som feks. suterusu.io som har gått tom for penger ser det ut som. De svarer ikke på meldinger vært stille på Twitter i snart 5måneder tipper de bare ønsker å selge selskapet og teknologien sin de er av få selskaper som driver med shielding. Men det igjen har fått gjennomgå pga. Luna kræsj og nye reformer i USA og andre land med tanke på shielding og gjemme hvem som står bak transaksjoner.
Det og at mange ZK protokoller har fått kjenne på Luna kræsjet som skalerte så bra når folk tok ut pengene sine og flere har fokusert på Cosmos plattformen på godt og vondt
Likte og denne talken, hvor Dean Tribble nevnte at han sier at bedre at kræsj skjedde nå enn senere hvor det kunne hatt større konsekvenser.
Episode 239: IST and Designing Stablecoins in Cosmos - ZK Podcast
Litt avhengig av hvor mye du har i prosjektet selvsagt, og hvordan store wallets oppfører seg; jeg har lagt merke til prosjekter som plutselig ikke gir noen form for tilbakemelding til community, over flere måneder. Plutselig er de tilbake som om de ikke har gjort noe galt.
Tipper de i mellomtiden har kjøpt opp superbillig fra alle som dumpet, fordi de selv ikke ga informasjon til community.
Spartacus er et eksempel; prosjektet ga ikke lyd fra seg på flere måneder inntil de plutselig var tilbake og betalte ut treasury til dem som fortsatt hadde tokens. Jeg er 99.99% sikker på at det var en planlagt manøver, å ikke gi informasjon til community så de selv kunne kjøpe billig.
Det kan godt hende ja, time will tell de skal liksom ut med ny feature iløpet av neste måned.
Og siden det ikke er noen form for regulering på dette aspektet i Kryptoverden så lenge man ikke anses som en security eller operer fra USA på noe vis slik som XRP, ZCash(Sveits) osv. så kan de gjøre mer eller mindre som de vil
Hva med nå? Personlig har jeg blitt stor fan av Fantom, men det virker litt som ghost-town hadde håpet på en liten Halloween-rally
Det skjer ting her og der fortsatt mye bra community på Fantom men merker flere prosjekter brancher ut mot å være crosschain, og NFTs som man kan flytte på tvers
Får se hva som skjer videre med Fantom men og fanboy av blockchain i seg selv raske og billige transaksjoner
Andre Cronje ser ut til å være tilbake
Det siste jeg leste fra Cronje var denne artikkelen den 25 Oktober:
Men tydeligvis ting skjer på Linkedin Profilen hans
Er han tilbake ? Ikke sjokkerende, brenner vel i fingrene hans. For øvrig et godt tegn at du laster opp igjen, det er jo i disse (lange og kjipe) tider man skal kjøpe, ikke når det buller igjen og tråden blir ganske aktiv.
Dette må da være et fantastisk incentiv for tiltrekke seg utviklere i et bear-market?