Noe spesifikt som sender den avgårde?
Nei, stemningen i kryptomarkedet har snudd litt.
Fantom er etter min mening en av de beste teknologiene der ute. Best på defi og satser hardt på gaming også. Blant de raskeste der ute når det gjelder tid til en transaksjon er bekreftet, også billig fees.
Ftm fikk kanskje litt ufortjent mye juling når kryptomarkedet kollapset. André Cronje som blir sett på som en guru i Fantom-miljøet trakk seg ut og en av de største hvalene i fantom-systemet ble likvidert. Så det ble mye frykt totalt sett
Vel quantum miami pågår om dagen, og har nok innvirket litt selv om Andre ønsker det motsatte
Men som du sier Fantom fortsetter å bygge, og billige raske transaksjoner ja
Ahh se der ja. Har igrunnen bare akkumulert ftm i det siste og lest mest om andre coins i det siste i håp om å finne “neste ftm”. Så du er nok mer oppdatert enn meg ja
Henger en del på diverse Discord kanaler fortsatt og hører mye på podcasts som vanlig.
Vi gjør nok mye av det samme begge to her , litt mye om dagen mye på jobb fronten og annet derav mindre aktiv her. Men prøver å få med meg det meste fortsatt
Dette var faktisk bunnen Fantom er et av svært få kryptoprosjekter jeg har trua på.
Det er fortsatt mye spennende som skjer i Fantom sitt økosystem. Er imponert over robust økosystemet har opprettholdt utvikling og kvalitet til tross for 95% nedgang.
Har du funnet potensielle «nye Fantom»?
Opp 155% på 30 dager må være innafor.
Trodde det var tid for en korreksjon, men neida 190% på 30 dager!
Yup blir ikke overrasket om Fantom stabiliserer seg på høyere nivåer igjen
Er mye building på Fantom om dagen
Er artig at tross nyheter om høyere renter i USA så biter ikke kryptomarkedet nå, virker som akkurat det motsatte sentimentet har snudd uansett håper på en ikke altfor brå stigning men heller en moderat jevn oppgang (men sånn er sjeldent i dette markedet ).
Ikke så rart dersom inflasjonen ser ut til å avta, og at rente økningen i USA har oppnådd sin effekt. Synes det er rart å lese dette først i Kryptoaviser knapt noe nytt idag om hva som ble avgjort idag i vanlig medier, kommer vel en mer eller mindre lik NTB rapport i de første aviser imorgen
Hehe. Det er lite som kan måle seg med FTM når den rykker til
Fantom Virtual Machine (FVM) incoming soon
https://fantom.foundation/blog/fantom-virtual-machine-storage-the-roadmap/
The Fantom Virtual Machine (FVM) is the upgrade that will replace the EVM and increase the speed of execution on Fantom.
The super-instructions consist of multiple instructions that can be executed in one instance. For example, three instructions can be merged into one, so the FVM would only have to execute one instruction, rather than three.
Noen som sitter i båten?
Jeg sitter stille i båten fortsatt ja
Kan jeg utfordre deg til å lage en spørring? ta for deg andel av invistering i forskjellige alternativer? Art
- Usikker på hva du sikter til her, hva slags info er du ute etter.
- Om det er en generell spørring som ikke bare gjelder Fantom så kanskje burde det gå i #kryptovaluta tråden?