Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

  1. Over er grunnen til at jeg skrev til admin.
  2. Eksemplet til @olafalo var det jeg brukte da dette var ferskt.
2 Likes

Mitt syn er som følger…

  • TekInvestor er primært et aksjeforum
  • Det er greit at man vil diskutere andre tema også i dedikerte tråder
  • Relativt ofte sklir disse trådene ut i krangler og konspirasjonsteorier (noen velbegrunnede, noen ikke) etc.
  • Vi som modererer må bruke mye tid på å følge opp disse trådene, og ofte mer enn i aksjetrådene som er hovedgrunnen til at folk flest er her.
  • Jeg vil ikke at TekInvestor skal bli en document.no fansite/konspi-klubb.
  • Ser vi innlegg som bikker et godt stykke utenfor allfarvei, som ikke er begrunnet, og som i tillegg flagges av flere medlemmer blir de mest sannsynlig fjernet.
  • Jeg og moderatorene har ikke kapasitet til å bruke en time på hvert flaggede innlegg for å veie for og i mot, sette oss inn i “walls of text” med hundre forskjellige poeng.
  • Hvis vi skal fortsette å ha offtopic tråder vil modereringen kanskje oppleves noe strengere der enn andre steder, fordi vi har ikke tid til å være like grundige der som i andre tråder.
  • Vi prøver så godt det går å være konsekvente og rettferdige, men det er jaggu ikke så lett. Om vi fjerner eller ikke fjerner ett innlegg, blir enten den som skriver eller den som flagget misfornøyd :slight_smile:
  • Vi gjør så godt vi kan :slight_smile:
22 Likes

Modereringen her på forumet er jo det som gjør at det faktisk har verdi. Ellers hadde det bare druknet i dritt.

11 Likes

God morgen @pdx,
@TekBot har begynt å slappe av, børsmeldingene til Soft-OX kommer ikke automagisk lenger.

4 Likes

Takk, det skal være i orden nå :slight_smile: (den prøvde å publisere i en tidligere, lukket tråd)

2 Likes

Noen som vet om det er mulig å fikse på dette?
Meget frustrerende😄

Hvilken tlf har du? OS versjon?

iPhone 13 Mini
iOS 16.2

1 Like

image

Der har du svaret, skjermen er for liten :wink:

1 Like

Sa brura :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl::rofl:

1 Like

Fått tittet noe på det @pdx ? :slightly_smiling_face:

Den var litt kinkig å fikse, gi meg litt mer tid :smiley:

1 Like

@pdx chaten ser rar ut

Takk, skal fikse :slightly_smiling_face:

Når chaten er nede og panikken begynner å bre seg
bilde

@pdx

3 Likes

Er på saken :smiley:

Om ikke den er oppe snart må jeg nesten begynne å jobbe igjen :ambulance:

1 Like

Lurer ingen her H3nk

2 Likes

Oppe igjen nå :slight_smile:

2 Likes

Hei @pdx

Er det mulig for TI å arrangere et interaktivt møte med visse management i visse selskap?

Kan man feks si at på TI så har man X antall aksjonærer i feks SoftOx og vi ønsker gjerne å ha et web-basert Q&A med ledelsen? Nesten som en capital markets day, men over TI, litt mer løs og lowkey?

Just asking…

1 Like