Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Fysisk er jo fint det også, men man kunne kanskje gjort det over TI hvor vi samlet sendte inn et begrenset antall spm som selskapet deretter svarte på via et weibnar eller skriftlig. I disse post-corona tider er det kanskje mulig å gjøre det remote

1 Like

@Roc ingen problem å gjøre det. Vi har somsagt hatt masse møter med Funcom og brukt TI som base for aksjonærene.

Send mail til ledelsen og si at du er en av mange aksjonærer i selskapet på Tekinvestor og om det er mulig å ta et digitalt/webmøte hvor selskapet presenterer og man får mulighet til å stille spørsmål.

IR eller daglig leder er ofte rette instans.

2 Likes

Takk!

Er selv kun investert i Ultimovacs og har ingen store spørsmål der, men ser det er endel åpne spørsmål i flere andre selskaper, spesielt biotek, så skal tipse folk om en slik mulighet. Hadde vært morsomt.

1 Like

Mener @Savepig hadde dialog med radforsk en gang i tiden?

Nei det stemmer nok ikke :slight_smile: bare noen helt sporadiske euforiske sms. Lenge siden det :frowning:

1 Like

Nå har man et ferskt eksempel hva mobilisering av retails kan resultere i (AGNV i NANOV), så at selskapene tar en henvendelse serist fra TI vil jeg tro er realistisk.

Mulig dette er noe for SoftOx eller Targo aksjonærer

2 Likes

@pdx Hva er grunnen til at feil EIOF-kurs vises i porteføljen? Den er riktig i porteføljen til høyre på. siden, men feil når jeg klikker meg inn på den…

Fant ut av det, hadde byttet pris og antall :upside_down_face:

1 Like

God morgen @pdx

Når du får tilsendt aksjonærlister, er totalt antall aksjonærer også med da?
Det er interressant å følge antall aksjonærer for å se trender, så en liten aksjonærstatistikk hadde vært fint.

Feks. Totalt antall aksjonærer, antall aksjonærer med eierandel større enn 0,1%

2 Likes

Nei dessverre, men jeg skal spørre om det er noe de kan dele :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ofte når jeg skal svare på et innlegg med sitat så blir innlegget redigert av seg selv rett etter publisering hvor sitatet blir fjernet. Skjer fra mobilen ved bruk av appen.

Dette skjer nok når du svarer på det siste innlegget i tråden. Siden du svarer på det siste innlegget mener systemet at du ikke trenger å sitere det :slightly_smiling_face:

Er det mulig å endre på det? Gir jo litt mer sammenheng med sitat.

1 Like

Tror jeg fant innstillingen for å skru det av :slightly_smiling_face::+1:

3 Likes

Ser ut som det er noe manko på gårsdagenslister @pdx

2 Likes

Merkelig, skal undersøke.

Da ser det ut som det har løst seg

1 Like

test

1 Like

Chatten er nede eller bare for meg? :sweat_smile:

Virker her hvertfall :slight_smile: